Podsumowanie 2022 roku w branży spożywczej i prognozy na 2023 rok

Podsumowanie 2022 roku w&nbspbranży spożywczej i&nbspprognozy na 2023 rok

Rok 2022 przyniósł wiele zmian na rynku. Nieoczekiwane wydarzenia, inflacja, rosnące ceny – koniec roku to idealny moment na podsumowania. Z jakimi wyzwaniami musieli się mierzyć producenci? Które tematy zdominowały branżowy dyskurs? Które kategorie zdobyły konsumenckie serca (i paragony), a także, które trendy najmocniej odbiły się na ofercie czołowych graczy?

Przedstawiciele branży analizują ostatnie 12 miesięcy w sektorze FMCG i określają plany na przyszłość.

Aby przeczytać więcej, kliknij w interesujący Cię cytat lub zdjęcie

Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Wedel: Zamierzamy kontynuować strategię rozwoju

Mieszko Musiał, Carlsberg Polska: W 2023 roku obecne wyzwania nie znikną, a najpewniej pogłębią się

Jan Kolański, prezes Colian: Miniony rok był czasem bez precedensu

Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska: Utrzymaliśmy pozycję lidera branży

Maciej Częścik, Sokołów: Trudno dziś stawiać jakiekolwiek uzasadnione prognozy na przyszły rok

Edmund Borawski, SM Mlekpol: Rok 2022 był niezwykle wymagający dla całej branży FMCG

Marcin Tarka, Upfield Polska: 2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów

Zbigniew Mojecki, WSP "Społem": 2022 rok zamykamy z sukcesem. Pomimo kryzysu odnotowaliśmy wzrost

Artur Węgłowski, Goodvalley: 2023 rok będzie oznaczał rozwój postawy patriotyzmu konsumenckiego

Evangelos Evangelou, Herbapol-Lublin: W przyszłym roku należy się spodziewać brutalnej weryfikacji

Jakub Nowak, JNT Group: Przyszły rok będzie równie trudny dla branży, zwłaszcza dla mniejszych firm

Jacek Wyrzykiewicz, Hochland: Obroniliśmy nasz udział w rynku i utrzymaliśmy pozycję lidera

Reklama