Artur Węgłowski, Goodvalley: 2023 rok będzie oznaczał rozwój postawy patriotyzmu konsumenckiego

Artur Węgłowski, Goodvalley: 2023 rok będzie oznaczał rozwój postawy patriotyzmu konsumenckiego

Miniony rok był dla firmy Goodvalley, właściciela marki Dolina Dobra, bardzo intensywny. "Zmieniliśmy nazwę marki i wygląd opakowań. Wprowadziliśmy na rynek nowość: Parówki Dobre" - wymienia Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley. 

Goodvalley namieszał na rynku

Dolina Dobra to marka, która powstała w sierpniu 2022 roku w wyniku rebrandingu Goodvalley. "Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy" - komentował wtedy prezes marki Paweł Nowak.

Rebranding nie jest jednak jedynym działaniem, którego w mijającym roku podjęła się firma. Wraz z nową nazwą producent rozszerzył asortyment. I tak powstały m.in. Parówki Dobre. Jak komentuje Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley, to propozycja, która namieszała na rynku.

Wprowadziliśmy na rynek nowość: Parówki Dobre. To propozycja Doliny Dobra, która wprowadziła zamieszanie na rynku, ze względu na połączenie aspektów, które do tej pory się wykluczały: czystej etykiety, zrównoważonej produkcji oraz przystępnej ceny. Cieszymy się, że udało nam się zrealizować wszystkie cele, mimo niełatwej sytuacji gospodarczej.

Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley

Co przyniesie nadchodzący rok?

2022 rok pokazał, jak bardzo zmienna może być sytuacja na rynku, a także jak ciężko jest przewidzieć jak będzie się ona kształtować w przyszłości. Jak zaznacza Artur Węgłowski, tym jednak, co można w tym momencie potwierdzić jest wzmocnienie znaczenia zrównoważonej produkcji. Zdaniem dyrektora handlowe w Goodvalley, w nadchodzącym roku możemy spodziewać się także rozwoju patriotyzmu konsumenckiego.

Nadchodzący rok będzie oznaczał także rozwój postawy patriotyzmu konsumenckiego. Klienci chętniej sięgają po polskie produkty, wspierają polskie przedsiębiorstwa. Wbrew pozorom kryzys nauczył nas dużo dokładniej wybierać produkty i przełamywać dotychczasowe przyzwyczajenia.

Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley

Foto: Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley (mat. redakcji)

Reklama