Miniony rok był dla firmy Goodvalley, właściciela marki Dolina Dobra, bardzo intensywny. "Zmieniliśmy nazwę marki i wygląd opakowań. Wprowadziliśmy na rynek nowość: Parówki Dobre" - wymienia Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley.
Goodvalley namieszał na rynku
Dolina Dobra to marka, która powstała w sierpniu 2022 roku w wyniku rebrandingu Goodvalley. "Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy" - komentował wtedy prezes marki Paweł Nowak.
Rebranding nie jest jednak jedynym działaniem, którego w mijającym roku podjęła się firma. Wraz z nową nazwą producent rozszerzył asortyment. I tak powstały m.in. Parówki Dobre. Jak komentuje Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley, to propozycja, która namieszała na rynku.
Co przyniesie nadchodzący rok?
2022 rok pokazał, jak bardzo zmienna może być sytuacja na rynku, a także jak ciężko jest przewidzieć jak będzie się ona kształtować w przyszłości. Jak zaznacza Artur Węgłowski, tym jednak, co można w tym momencie potwierdzić jest wzmocnienie znaczenia zrównoważonej produkcji. Zdaniem dyrektora handlowe w Goodvalley, w nadchodzącym roku możemy spodziewać się także rozwoju patriotyzmu konsumenckiego.
Foto: Artur Węgłowski, dyrektor handlowy w Goodvalley (mat. redakcji)