WSP "Społem" mimo licznych wyzwań, zakończył 2022 rok z sukcesem, który obrazuje wzrost obrotów. Jak komentuje Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych, świadczy to o tym, że konsumenci sięgają po tradycyjne, sprawdzone produkty nawet w trudnych czasach. Niesposób jednak przewidywać najbliższą przyszłość – dodaje.
Niezwykle intensywny rok zakończony sukcesem
Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych w WSP "Społem" podsumowując 2022 rok w branży podkreśla, że był to czas ogromnej niestabilności. Jednak mimo trudności, firmie udało się odnotować wzrost obrotów – wartościowy i ilościowy.
Patrząc w przyszłość...
Jak podkreśla Zbigniew Mojecki, niestabilność towarzyszy branży do dzisiaj. WSP "Społem" spodziewa się dalszego poszukiwania oszczędności przez konsumentów. Mimo tego, producent planuje w dalszym ciągu kontynuować dotychczasową strategię.
Foto: Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych w WSP "Społem" (mat. redakcji)