Zbigniew Mojecki, WSP "Społem": 2022 rok zamykamy z sukcesem. Pomimo kryzysu odnotowaliśmy wzrost

Zbigniew Mojecki, WSP "Społem": 2022 rok zamykamy z sukcesem. Pomimo kryzysu odnotowaliśmy wzrost

WSP "Społem" mimo licznych wyzwań, zakończył 2022 rok z sukcesem, który obrazuje wzrost obrotów. Jak komentuje Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych, świadczy to o tym, że konsumenci sięgają po tradycyjne, sprawdzone produkty nawet w trudnych czasach. Niesposób jednak przewidywać najbliższą przyszłość – dodaje.

Niezwykle intensywny rok zakończony sukcesem

Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych w WSP "Społem" podsumowując 2022 rok w branży podkreśla, że był to czas ogromnej niestabilności. Jednak mimo trudności, firmie udało się odnotować wzrost obrotów – wartościowy i ilościowy.

Rok 2022 okazał się niezwykle intensywny i pełen wyzwań. Szybko rosnąca inflacja spowodowała, że konsumenci zaczęli uważniej robić zakupy, np. chętniej wybierają produkty o mniejszych gramaturach. Dla naszej branży, ten rok to także ogromna niestabilność rynku – nie tylko trudny do przewidzenia wzrost cen, ale także zachwiany ciąg dostaw komponentów niezbędnych do produkcji.

2022 rok zamykamy z sukcesem. Pomimo kryzysu odnotowaliśmy wzrost obrotów – zarówno w ujęciu wartościowym, ale co niezwykle cenne również ilościowym. Oznacza to, że także w cięższych czasach konsumenci mając do wyboru wiele produktów sięgają coraz częściej po te tradycyjne, sprawdzone, o dobrym składzie.

Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych w WSP "Społem"

Patrząc w przyszłość...

Jak podkreśla Zbigniew Mojecki, niestabilność towarzyszy branży do dzisiaj. WSP "Społem" spodziewa się dalszego poszukiwania oszczędności przez konsumentów. Mimo tego, producent planuje w dalszym ciągu kontynuować dotychczasową strategię.

W związku z niestabilną sytuacją najbliższa przyszłość jest dla naszej firmy i branży trudna do przewidzenia. Spodziewamy się, że konsumenci zaczną jeszcze bardziej optymalizować swoje wydatki, co prawdopodobnie także wpłynie na rynek produktów spożywczych, w tym również majonezów.

Patrząc w przyszłość przede wszystkim uważnie obserwujemy rynek i globalną sytuację. Pomimo trudności, które pojawiają się z powodu sytuacji gospodarczej na rynku, konsekwentnie robimy swoje i staramy się realizować założone przez nas plany długoterminowe. Mamy strategię, która do tej pory się sprawdzała, dlatego sukcesywnie ją kontynuujemy. Na pewno skupimy się na rozszerzaniu naszej oferty. W listopadzie do rodziny naszych produktów dołączyła Ćwikła z chrzanem, a już na początku roku 2023 planujemy kolejne nowości.

Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych w WSP "Społem"

Foto: Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych w WSP "Społem" (mat. redakcji)

Reklama