Rok 2022 przyniósł wiele zmian na rynku. Nieoczekiwane wydarzenia, inflacja, rosnące ceny – koniec roku to idealny moment na podsumowania. Z jakimi wyzwaniami musieli się mierzyć producenci? Które tematy zdominowały branżowy dyskurs? Które kategorie zdobyły konsumenckie serca (i paragony), a także, które trendy najmocniej odbiły się na ofercie czołowych graczy?
Przedstawiciele branży analizują ostatnie 12 miesięcy w sektorze FMCG i określają plany na przyszłość.
Aby przeczytać więcej, kliknij w interesujący Cię cytat lub zdjęcie
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Wedel: Zamierzamy kontynuować strategię rozwoju
Mieszko Musiał, Carlsberg Polska: W 2023 roku obecne wyzwania nie znikną, a najpewniej pogłębią się
Jan Kolański, prezes Colian: Miniony rok był czasem bez precedensu
Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska: Utrzymaliśmy pozycję lidera branży
Maciej Częścik, Sokołów: Trudno dziś stawiać jakiekolwiek uzasadnione prognozy na przyszły rok
Edmund Borawski, SM Mlekpol: Rok 2022 był niezwykle wymagający dla całej branży FMCG
Marcin Tarka, Upfield Polska: 2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów
Zbigniew Mojecki, WSP "Społem": 2022 rok zamykamy z sukcesem. Pomimo kryzysu odnotowaliśmy wzrost
Artur Węgłowski, Goodvalley: 2023 rok będzie oznaczał rozwój postawy patriotyzmu konsumenckiego
Evangelos Evangelou, Herbapol-Lublin: W przyszłym roku należy się spodziewać brutalnej weryfikacji
Jakub Nowak, JNT Group: Przyszły rok będzie równie trudny dla branży, zwłaszcza dla mniejszych firm
![](/media/cache/4c/76/4c7648e61222af767daf389e59438334.webp)