Mijający rok podobnie jak poprzedni postawił przed firmami wiele wyzwań. Trwająca pandemia COVID-19, zmieniające się oczekiwania konsumentów, rosnąca inflacja, wzrost kosztów produkcji – czy w takich warunkach udało się firmom zwiększyć zyski i utrzymać pozycję na rynku? Pandemia i lockdown nie pozostały bez wpływu również na branżę franczyzową. W wielu przypadkach wymusiło to kreowanie nowych rozwiązań i projektów.
Jak co roku, grudzień to czas podsumowań. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa podsumowania najważniejszych postaci w branży spożywczej w Polsce.
Piotr Knauer: 2021 to rok z jednej strony dobry, z drugiej trudny
Dariusz Sapiński: MLEKOVITA wciąż dynamicznie się rozwija
Tomasz Tarczyński: Umocniliśmy pozycję marki Tarczyński
Ewa Krzuś-Wiśniewska: Ostatni rok był trudny dla całej branży FMCG
Edmund Borawski: Pomimo pandemii funkcjonowaliśmy na pełnych obrotach
Zbigniew Grycan: rok 2021 przyniósł wiele trudności i wyzwań
Mieszko Musiał: Walczymy nadal ze skutkami pandemii
Jan Kolański: 2021 rok nie należał do łatwych
Maciej Herman: u producenta czekolady nie może zabraknąć optymizmu
Jakub Nowak: dla branży winiarskiej 2021 był rokiem wyzwań
Bogusław Miszczuk: firma Sokołów wypracowała w mijającym roku dobre wyniki
Evangelos Evangelou: w 2021 roku skupiliśmy się na rozwoju organizacji
Leszek Wąsowicz: w ostatnim roku każdy kwartał był sprzedażowo rekordowy
Bogdan Łukasik: rok 2021 to jeden z najważniejszych i przełomowych
Piotr Dziarski: Kolejny rok z rzędu rosną nasze udziały rynkowe
Marek Moczulski: Cały czas mamy do czynienia z ogromną niepewnością
Magdalena Pajor: mijający rok był dla branży franczyzowej dość wymagający
Krzysztof Pakuła: franczyza w Polsce od kilku lat jest bardzo stabilna
Damian Rybak: w 2021 stworzyliśmy autorskie rozwiązania dla przedsiębiorców
Marc Dherment: rok 2021 był okresem wielu wyzwań