Marc Dherment: Rok 2021 był okresem wielu wyzwań

Marc Dherment, Dyrektor Generalny w Grupie Muszkieterów podsumowuje 2021 rok w branży franczyzowej.

Rok 2021 był okresem wielu wyzwań – pandemia oraz presja inflacyjna miały istotny wpływ na rynek, a firmy musiały sprawnie reagować na potrzeby klientów.

Jeszcze większą rolę zaczął odgrywać e-commerce i udogodnienia wpływające na szybkość oraz bezpieczeństwo zakupów. W odpowiedzi Grupa Muszkieterów kontynuowała rozwój usług e-commerce, czyli Intermarché Drive oraz Bricomatów.

Pomimo przeciwności, odnotowaliśmy najlepsze w historii wyniki za trzy pierwsze kwartały 2021 roku i powiększyliśmy portfel placówek na polskim rynku. Za nami restrukturyzacja sieci Intermarché, wróciliśmy na ścieżkę rozwoju, osiągając bardzo dobrą dynamikę obrotów.

Jesteśmy zmobilizowani do dalszych inwestycji w markę, jej pozycjonowanie cenowe, odbudowę gamy marek własnych oraz dalszą cyfryzację. Nasze marki stoją na silnych fundamentach i dlatego, równolegle do rozwoju organicznego, nasz zespół stale udoskonala ofertę dla partnerów już prowadzących sklepy, chcących pozyskać silne wsparcie zarówno w zakresie wspólnych zakupów oraz logistyki, jak i działań pod naszym szyldem.

Jesteśmy po to, aby szanując niezależność przedsiębiorców, zapewniać im odpowiednie narzędzia i wsparcie.

Marc Dherment, Dyrektor Generalny w Grupie Muszkieterów

 

Reklama