Dla branży winiarskiej 2021 był rokiem wyzwań, wymagających od przedsiębiorców elastyczności i szybkości reakcji. Pierwsze półrocze upłynęło pod znakiem pandemii i związanych z nią ograniczeń, które przełożyły się na zmianę zachowań konsumenckich oraz problemy w łańcuchach dostaw.
W drugim półroczu przyszła skokowa inflacja, a także niedobór środków do produkcji. JNT Group, które wcześniej przygotowało się do realizacji strategii szybkiego rozwoju, doskonale poradziło sobie z dynamiczną sytuacją.
Weszliśmy w nowe kategorie produktowe, wprowadziliśmy wiele nowości. Jest to tym bardziej istotne, że 2022 rok również będzie obfitował w zmiany, którym gotowi jesteśmy sprostać.
Wzrost akcyzy, sygnalizowane przez wiele regionów winiarskich małe zbiory spowodują skokowy wzrost cen wina na półce. W miejsce produktów, które podrożeją, wejdą nowe, których dostawcy zagwarantują wysoką jakość w korzystnej cenie.
My będziemy kontynuować strategię aktywnego rozwoju, poprzez kluczowe marki, jak Monte Santi, Grzaniec Galicyjski czy Wino Chefa, wzmocnimy segment win gronowych, a także wprowadzimy na rynek nowe regiony winiarskie.