Książęce otwiera kolejny rozdział. W ofercie pierwsze piwa bezalkoholowe

Książęce otwiera kolejny rozdział. W&nbspofercie pierwsze piwa bezalkoholowe

Potfolio marki Książęce poszerza się o kolekcję piw bezalkoholowych. W sprzedaży są już dostępne Książęce IPA 0,0% oraz Książęce Złote Pszeniczne 0,0%.

Piwo jest jednym z elementów spotkań towarzyskich i konsumenci nie chcą rezygnować z jego smaku w sytuacjach, kiedy nie mogą lub nie chcą spożywać alkoholu. Z rosnącego zainteresowania wariantami bezalkoholowymi zdaje sobie sprawę marka Książęce, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów wprowadzając na rynek bezalkoholowe wersje swoich flagowych piw – Książęcego IPA i Złotego Pszenicznego.

Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem bezalkoholowych wariantów do naszej kolekcji piw i otwarciem kolejnego rozdziału w historii marki Książęce. Warianty bezalkoholowe naszej marki dają konsumentom więcej okazji do cieszenia się smakiem naszych piw.

Maciej Kuś, Brand Manager Książęce

Piwa Książęce teraz też w wersji 0,0%

Wariant Książęce IPA 0,0% to współczesna interpretacja ikonicznego stylu India Pale Ale, z intensywnym, chmielowym smakiem i orzeźwiającym aromatem. Spektrum chmielowego charakteru rozciąga się od wyraźnej goryczki, po aromaty tropikalnych owoców.

Książęce Złote Pszeniczne 0,0% to delikatnie goryczkowe piwo o subtelnym smaku. Pszenica nadaje piwu zbożowych aromatów i treściwej konsystencji, a lekkie, kwaskowe nuty smakowe gwarantują orzeźwienie. Wersje 0,0% idealnie wpisują się w profil swoich alkoholowych odpowiedników, stanowiąc uzupełnienie piwnego repertuaru marki Książęce.

IPA i Złote Pszeniczne 0,0% są skierowane przede wszystkim do osób, które już rozgościły się w świecie piw Książęce. Konsumentów, dla których ważny jest smak piwa, a identyfikują się z podejściem „Sober is the new sexy” jest coraz więcej – chcemy, by oni również znaleźli coś dla siebie wśród naszych propozycji.

Maciej Kuś

Książęce IPA 0,0% i Złote Pszeniczne 0,0% Kompanii Piwowarskiej są już dostępne w sklepach w całej Polsce. 25 kwietnia startuje kampania reklamowa obejmująca emisję spotu w TV i mocne wsparcie komunikacyjne w Internecie.

Za koncepcję strategiczną i kreatywną odpowiada agencja Freundschaft, za reżyserię Marcin Filipek, za produkcję dom produkcyjny Dynamo, postprodukcję - Platige Image w kooperacji z Bros FX. Za realizację działań digital odpowiada agencja GONG.


Fot.: mat. prasowe