AB InBev wprowadza do Polski piwo Czernihowskie. Cały zysk wesprze Ukrainę

AB InBev wprowadza do Polski piwo Czernihowskie. Cały zysk wesprze Ukrainę

AB InBev, międzynarodowy producent piwa, wprowadza na polski rynek ukraińskie piwo Czernihowskie. Cały zysk z jego sprzedaży zostanie przekazany na pomoc zawładniętej wojną Ukrainie. Inicjatywą kieruje Anna Rudenko, dyrektor marketingu piwa Czernihowskie w Ukrainie.

Piwo Czernihowskie jest liderem kategorii w Ukrainie (Total Brand UKR MS 12.5%). W związku ze wstrzymaniem jego produkcji w kraju, producent zdecydował o przeniesieniu jej na obszar Unii Europejskiej. Najpierw piwo zostało wprowadzone do sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Z kolei od początku maja pojawi się także na sklepowych półkach w Polsce.

Cały zysk ze sprzedaży ukraińskiego piwa wesprze pomoc humanitarną

AB InBev przekaże cały zysk ze sprzedaży piwa Czernihowskie wyznaczonym organizacjom pozarządowym, w tym Caritas International, w celu wsparcia działań humanitarnych w Ukrainie. Producent gwarantuje przekazać co najmniej 5 milionów dolarów z tej inicjatywy.

Cały zysk ze sprzedaży piwa Czernihowskie wesprze pomoc humanitarną w Ukrainie (mat. prasowe)

Inicjatywą kieruje Anna Rudenko, dyrektor marketingu piwa Czernihowskie w Ukrainie, która w ubiegłym miesiącu przeniosła się wraz z częścią swojej rodziny do Belgii.

Jestem dumna, że będziemy mogli rozpocząć sprzedaż piwa Czernihowskie w Polsce, aby wesprzeć pomoc humanitarną. Czernihowskim delektowały się całe pokolenia Ukraińców. Jako firma piwowarska możemy wykorzystać nasze codzienne kontakty z konsumentami, aby wprowadzić to piwo na rynek i umożliwić konsumentom wsparcie działań humanitarnych.

Anna Rudenko, dyrektor marketingu piwa Czernihowskie w Ukrainie

Partnerzy dystrybucyjni i detaliczni zainteresowani udziałem w inicjatywie lub konsumenci, którzy chcą dowiedzieć się więcej na jej temat, mogą uzyskać więcej informacji za pośrednictwem strony internetowej www.chernigivske.ua.


Fot.: mat. prasowe (AB InBev)
 

Reklama