Nowość od Lecha Free. Piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym

Nowość od Lecha Free. Piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym
Lech Free Active Nowość od Lecha Free. Piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym

Lech Free, marka Kompanii Piwowarskiej i lider polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych, rozszerza swoje portfolio o Lecha Free Active, wariant funkcjonalny przeznaczony dla osób aktywnych.

To pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Nowość idealnie uzupełnia ofertę marki Lech Free i jest dostępna od połowy marca br. w handlu tradycyjnym, dużych marketach oraz w lokalach gastronomicznych.

Lech Free Active Hydrate – pierwsze takie piwo na rynku

Wiosną br. do oferty marki dołącza Lech Free Active Hydrate – to pierwszy na rynku taki wariant piwa bezalkoholowego o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny.

Od lat marka Lech Free jest związana z aktywnym stylem życia. (...) Zauważyliśmy, że liczba osób aktywnych fizycznie rośnie w Polsce z roku na rok. (...) Dlatego wprowadzenie na rynek nowej sublinii bezalkoholowych piw funkcjonalnych Lech Free Active było dla nas naturalną decyzją o kontynuacji i rozwinięciu strategii zachęcającej do prowadzenia aktywnego stylu życia.

Dagmara Roger, Brand Manager Lech Free

Lech Free Active Hydrate to kontynuacja strategii marki, brandu od lat związanego z aktywnym stylem życia. Produkt posiada unikalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, które tracimy podczas wysiłku fizycznego, zabieganego dnia czy upałów.

Nasz nowy wariant to doskonała odpowiedź na potrzeby wielu Polaków, którzy lubią smak piwa i jednocześnie szukają orzeźwienia oraz czegoś nowego – nawodnienia po intensywnym dniu, ulubionej aktywności sportowej czy przy wysokich temperaturach podczas letnich dni.

Dagmara Roger

Lech Free Active 0,0% jest dostępny w puszkach i w butelkach o pojemności 330 i 500 ml.  Na półkach sklepowych i w lodówce opakowanie Lech Free Active wyróżnia się nową kolorystyką – srebrno-niebieskim kolorem logo, innym niż dostępne na rynku smakowe piwa z kategorii Lech Free.

Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy kampania

Launch Lech Free Active wesprze emisja spotu reklamowego w TV, kampania digital oraz współpraca z  influencerami znanymi z zamiłowania do aktywności fizycznej. Produkt pojawi się również na wydarzeniach sportowych, m.in. biegu przeszkodowym Runmageddon, 16. Półmaratonie Warszawskim, a także podczas innych imprez promujących aktywny styl życia. Podobnie jak w poprzednich latach Lech Free, tak w tym roku Lech Free Active będzie dostępny na mecie dla wszystkich, którzy ukończą bieg.

Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Bardzo, a za działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.


Fot.: mat. prasowe

Reklama