Co najczęściej kupujemy w walentynki? Sieć ALDI ujawniła dane sprzedażowe

Co najczęściej kupujemy w walentynki? Sieć ALDI ujawniła dane sprzedażowe

Walentynki to co roku okres wzmożonej sprzedaży. To także czas, w którym sieci handlowe wprowadzają specjalne oferty produktowe dla zakochanych. Mogłoby się wydawać, że najczęściej kupujemy wtedy kwiaty i słodkości. Z analiz sprzedażowych ALDI wynika jednak, że inna kategoria notuje największe wzrosty.

W czasie walentynkowych zakupów konsumenci często sięgają po kwiaty i słodycze. Jak się jednak okazuje, nie są to kategorie, które w tym czasie odnotowały największy wzrost sprzedaży w sieci dyskontera.

Mimo wszystko nie powinno dziwić, że kategorią z imponującymi wzrostami, choć nie najwyższymi, są kwiaty. Ich sprzedaż rośnie o ponad 80% w analizowanym okresie. W tym roku w ofercie dyskontera pojawiły się bukiety tulipanów oraz róż.

Sprawdź więcej zaskakujących analiz sprzedażowych:

Kolejnym sementem, który notuje wzrosty sprzedaży podczas walentynkowego tygodnia są słodycze. W tym przypadku wzrost wynosi 50%. Jak podaje ALDI szczególnie dotyczy to takich produktów jak czekolady, bombonierki oraz praliny. 

Wydawać by się mogło, że słodycze oraz kwiaty, to najpopularniejsze kategorie produktowe wybierane przez Polaków. Jednak ALDI największy wzrost sprzedaży, bo aż 160% w stosunku do tygodnia poprzedzającego ofertę walentynkową, odnotowało w kategorii bielizny męskiej. Równie zaskakujące wydają się dane dotyczące sprzedaży pościeli – tutaj dynamika sprzedaży wynosi 27% wzrostu.

Reklama