Tiger rozpycha się w kategorii napojów alcohol-free. Energetyki mają zastąpić drinki

Tiger rozpycha się w kategorii napojów alcohol-free. Energetyki mają zastąpić drinki

Tiger Party Line to zupełnie nowa linia, którą Maspex właśnie wprowadza na rynek. Smaki napojów energetycznych z linii Party mają nawiązywać do popularnych drinków, jednocześnie będąc pozbawionym alkoholu. Nowości od Tigera wyróżnia także ciekawy design opakowań.

Tiger Party Line debiutuje na półkach

Nowa linia energetyków od tigera bezpośrednio nawiązuje do klimatu imprez. Tiger Party Line to trzy napoje, każdy z nich inspirowany jest innym koktajlem. W ofercie znajdziemy smaki: Passion Fruit Daiquiri, London Dry oraz Pina Colada. Choć nawiązują one do alkoholi, to nie zawierają żadnych procentów. 

Dodatkowym wyróżnikiem nowej linii energetyków Tiger ma być ich opakowanie. Puszki zyskały czarne matowe wykończenie ze złotymi detalami. W ten sposób producent chciał wpisać się w trendy w kategorii napojów alcohol-free. 

Tiger nie jest pierwszą marką, która próbuje swoich sił w tej kategorii. W marcu tego roku na polskim rynku pojawił się Black Spritz, czyli napój energetyczny od FoodCare, którego smak inspirowany jest drinkiem Aperol Spritz.

Nowości w kategorii energetyków

Imprezowa nowość od Maspexu to kolejny przykład potwierdzający, że napoje energetyczne są kategorią, która w ostatnim czasie przeżywa znaczne odświeżenie, i w ramach której producenci mocno rywalizują w obszarze nowości.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

W tym roku na popularności zyskały między innymi energetyki o smaku piwa, na których wprowadzenie zdecydowało się już kilka marek. Poza tym na rynku zadebiutował też między innymi energetyk bez kofeiny od Tigera.

Ile kosztuje Tiger Party Line?

Energetyki Tiger o smaku Pina Colady, ginu London Dry czy też Passion Fruit Daiquiri występują w puszkach o pojemności 250 ml. Sugerowana cena Tigera z linii Party to 2,89 zł.

Nowość będzie wspierana przez kampanie w mediach społecznościowych poprzez współpracę z influencerami. 


foto: mat. prasowe