Black Spritz w najnowszej odsłonie kampanii marki

Black Spritz to bezalkoholowy napój energetyczny, który FoodCare wprowadził do oferty w listopadzie 2022 roku. Ubiegłoroczna nowość pojawi się w najnowszej odsłonie kampanii marki Black. 

Black Spritz w najnowszej kampanii reklamowej

Kampania prowadzona jest w telewizji – w stacjach głównych i tematycznych. W jej najnowszej odsłonie marka promuje wariant smakowy Black Spritz. Twórcą spotu jest Peppers Ghost. Za scenariusz i reżyserię odpowiadał Henry Szymański, a za muzykę i oprawę dźwiękową – Filip Siejka.

Jaki smak ma Black Spritz?

Black Spritz to najnowszy wariant smakowy w ofercie napojów energetycznych Tiger. Jak zapewnia producent, Tiger Spritz, to idealny na imprezy energy drink, który pozwoli bawić się do rana. 

Nazwa nowego energetyka nawiązuje do jednego z najpopularniejszych drinków – Aperol Spritz. To słodko-gorzki drink tworzony z likieru Aperol, wody gazowej, processo oraz pomarańczy.

Black Spritz to najnowszy wariant smakowy w rodzinie Black (mat. prasowe)

Tiger Spritz z pewnością wizualnie przypomina drinka Aperol Spritz. Jak pisze producent, "podany w eleganckim szkle z lodem z powodzeniem znajdzie swoje miejsce w nocnych klubach, czy domowych imprezach".

Black Spritz charakteryzuje się wysoką zawartością kofeiny i dodatkiem witamin B6 i B12. 


Foto: mat. prasowe

Reklama