SPAR rozszerza dystrybucję. Polskie produkty pod markami własnymi wyjdą poza granice

SPAR rozszerza dystrybucję. Polskie produkty pod markami własnymi wyjdą poza granice

Polski oddział SPAR wykonuje kolejny krok w kierunku zwiększenia dystrybucji produktów dostępnych w polskich sklepach sieciach pod markami własnymi. W ramach współpracy ze SPAR Szwajcaria detalista tworzy opakowania produktów marek własnych w kilku językach.

"Dzięki stworzeniu produktów marki własnej SPAR w kilku językach dajemy możliwość rozwoju na rynki zagraniczne dostawcom działającym do tej pory jedynie na rynku polskim, a sami możemy zwiększać wolumen zakupowy" – mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Produkty SPAR Polska poza granicami kraju

Zmiana dotyczy dwóch produktów marek własnych SPAR z kategorii przemysłowej. Zamiast dotychczasowych etykiet z tłumaczeniem, serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach zyskały nowe opakowania w języku angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim oraz polskim. Jak informuje SPAR Polska, produkty te są już dostępne poza granicami Polski.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI Z RYNKU:

Obserwuj nas w Google News

Międzynarodowa dystrybucja dotyczy także produktów spożywczych. "Już w tej chwili sprzedajemy artykuły spożywcze marki własnej produkowane w Polsce do innych krajów, w których obecny jest SPAR. Nasze owocowe, ziołowe i zielone herbaty przy okazji zmiany szaty graficznej dodatkowo zyskają tłumaczenia na kilka języków obcych" – dodaje Hodson.

SPAR Polska w ostatnim czasie znacznie przyspieszył w rozszerzeniu produktów pod markami własnymi sieci. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach. Tym samym sieć wpisuje się w obserwowany na rynku trend rosnącej popularności private label. Rynek marek własnych w Polsce znacznie się rozwija. Według danych GfK odpowiadają one już 22% wydatków na produkty FMCG.


foto: SPAR Polska (mat. prasowe)

Reklama