Festiwalowe doznania z dostawą. Kolejna odsłona punktów pick-up od Glovo

Festiwalowe doznania z&nbspdostawą. Kolejna odsłona punktów pick-up od Glovo

Podczas trwającego dwa dni kulinarnego festiwalu, użytkownicy Glovo w Warszawie będą mogli posmakować obecnych tam potraw i produktów nie wychodząc nawet z domu. Zapewni to Glovo, które na festiwalu zaoferuje swój pick-up point.

Pierwszy pick-up point Glovo testowało już na festiwalu muzycznym Kortowiada. Jednak wtedy usługa działała odwrotnie – obecni na evencie uczestnicy mogli zamówić jedzenie z odbiorem w punkcie. Teraz, podczas warszawskiego festiwalu, pick-up point zamiast dostarczać jedzenie na teren eventu, będzie służył do zbierania różnych produktów z terenu festiwalu kulinarnego i dostarczania ich prosto do domów użytkowników

Pick-up point na imprezach masowych to nasz najnowszy pomysł na realizację głównej misji Glovo – zapewnienia mieszkańcom miast łatwego dostępu do wszystkiego, czego potrzebują. Sukces na Kortowiadzie dowodzi, że zamawiający chcą korzystać z tego typu dostaw, dlatego już teraz planujemy kolejne takie rozwiązania.

Dagmara Grabowiec, Regional Manager Glovo w Polsce

Dni Hiszpanii w warszawskiej Hali Gwardii

Od 24 do 26 czerwca warszawska Hala Gwardii zapłonie od hiszpańskiego temperamentu, nadchodzą bowiem "Dni Hiszpanii Tapas & Fiesta". Muzyka, sztuka i pyszna kuchnia tego kraju będą na wyciągnięcie ręki dla wszystkich odwiedzających.

Oferta kulinarna dostępna na festiwalach i imprezach otwartych jest zazwyczaj unikatowa, a przy tym ograniczona czasem trwania eventu. Żeby móc z niej skorzystać trzeba pojawić się na danej imprezie osobiście.

Tym razem na "Dniach Hiszpanii Tapas & Fiesta" pomocną dłoń do spragnionych nowych smaków wyciągnie Glovo, które zaoferuje swój pick-up point. Dzięki temu, festiwalowymi przysmakami będzie można cieszyć się także w domu.

Glovo pick-up point na Dniach Hiszpanii – jak działa?

Użytkownicy aplikacji Glovo będą mogli zamówić wybrane dania z oferty festiwalowej.

Dostępne menu znajdzie się w bąblu "Dni Hiszpanii Tapas & Fiesta" w sekcji "Kawa i przekąski" aplikacji Glovo.

Co ważne, w jednej dostawie będzie można zamówić produkty od kilku wystawców jednocześnie. Dzięki temu, użytkownicy będą mogli poczuć w swoich domach prawdziwe doświadczenie festiwalu kulinarnego.

Glovo rozpycha się na festiwalach

Festiwalowymi smakami będzie można cieszyć się nie tylko na miejscu, ale także w domu. O tę wygodę zadba Glovo, które jest głównym sponsorem "Dni Hiszpanii Tapas & Fiesta". To już kolejne wydarzenie, podczas którego Glovo proponuje swoim użytkownikom pick-up pointy.

W zależności od potrzeb, firma zapewnia możliwość zamówienia jedzenia na teren festiwalu lub odwrotnie: opcję dostarczenia przez kuriera paczek ze smakołykami z festiwalu wprost pod nasze drzwi. Ta pierwsza forma była już realizowana przez Glovo na 61. Juwenaliach Olsztyńskich, czyli największej imprezie studenckiej w Polsce, która miała miejsca na początku czerwca.


Fot. mat. prasowe (Glovo)

Reklama