Glovo wkracza na festiwale. Uczestnicy zamówią jedzenie do specjalnego punktu

Glovo wkracza na festiwale. Uczestnicy zamówią jedzenie do specjalnego punktu

Glovo wprowadza zupełnie nowe rozwiązanie na rynku – zakupy z odbiorem osobistym na festiwalu. Specjalny punkt odbioru zamówień złożonych poprzez aplikację powstał na Juwenaliach Olsztyńskich. Choć na tym Glovo nie planuje zaprzestać.

Inicjatywa Glovo to pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane przez aplikację delivery na imprezie masowej. Glovo, jako główny sponsor imprezy, przygotowało dla festiwalowiczów niespodziankę, która ułatwi im dostęp do ulubionego jedzenia. Specjalny punkt odbioru zamówień z aplikacji Glovo, tzw. pick-up point, na terenie festiwalu sprawi, że uczestnikom Kortowiady nie zabraknie w tym roku absolutnie niczego. Wybrane produkty z McDonald’s będzie można zamówić i odebrać bez przerywania zabawy.

Nasz pick-up point to pierwsze tego typu, innowacyjne rozwiązanie, ale jesteśmy przekonani, że spodoba się naszym użytkownikom. Już teraz planujemy więcej takich inicjatyw.

Katarzyna Lodwick, Regional Manager w Glovo

Dostawa Glovo będzie jeszcze bliżej

Ulubiony zespół muzyczny na scenie, przyjaciele, dobra zabawa i... zamówienie jedzenia na teren festiwalu? Glovo mówi tak! Jak to będzie działać? Bezpośrednio na terenie tegorocznej Kortowiady Glovo przygotuje swój pick-up point. Będzie on działał podczas drugiego, trzeciego i czwartego dnia olsztyńskich juwenaliów. Użytkownicy aplikacji Glovo bawiący się na imprezie będą mogli zamówić ulubione zestawy z McDonald’s i odebrać je ze wspomnianego punktu odbioru. Dania będzie można zjeść w komfortowych warunkach, bowiem zaraz obok punktu Glovo będzie zlokalizowana strefa chill out McDonald’s.

Olsztyńskie juwenalia to impreza znana w całej Polsce, a nawet poza jej granicami. Tego typu wydarzenie to wyzwanie logistyczne dla organizatorów, aby zapewnić dostęp do niezbędnej infrastruktury i usług. Dzięki szybkim dostawom z Glovo ułatwimy studentom oraz wszystkim uczestnikom wydarzenia dostęp do ulubionego jedzenia.

Katarzyna Lodwick, Regional Manager w Glovo

Promocja dla uczestników Kortowiady od Glovo

Glovo nie zapomniało także o dedykowanych promocjach i atrakcjach dla festiwalowiczów. Podczas olsztyńskich juwenaliów będzie obowiązywała m.in. promocja w wysokości 20 zł zniżki dla nowych użytkowników na pierwsze zamówienie – wystarczy użyć kodu KORTOWIADA. Uwagę studentów przyciągną także liczne konkursy z nagrodami i kodami rabatowymi.

Nie zabraknie również promocji na zamówienia z sieci restauracji McDonald’s, bowiem pick-up point to część czerwcowej kampanii McDonald’s i Glovo o nazwie "Brakuje tylko Maka?". Z kodem "SMACZEK" uczestnicy olsztyńskich juwenaliów będą mogli liczyć na darmową dostawę (przy zamówieniu od 35 zł).


Fot. mat. prasowe

Reklama