Glovo przebiło granicę 10 tys. partnerów. Aplikacja dociera do 40% Polaków

Glovo przebiło granicę 10&nbsptys. partnerów. Aplikacja dociera do 40% Polaków

Glovo jest obecne na polskim rynku od niespełna trzech lat. W ciągu tego czasu platforma zgromadziła już ponad 10 tys. aktywnych partnerów. Tylko na przestrzeni ostatniego roku firma zanotowała 80% wzrost liczby partnerów.

Dostęp do aplikacji Glovo ma ok. 40% osób w Polsce. Najszybciej rozwijającym się segmentem wśród partnerów są lokalne restauracje. 

Glovo w największych polskich miastach

Firma właśnie przekroczyła w Polsce próg 10 tys. aktywnych partnerów. Liderem wśród miast z ich największą liczbą jest Warszawa, w której działa ponad 30% partnerów Glovo. Tuż za nią plasują się Kraków, Wrocław i Poznań. Największą liczbę zamówień w ciągu ostatniego miesiąca osiągnęły Warszawa, Kraków i Łódź. Tuż za podium tego rankingu znalazły się Gdańsk oraz Wrocław.

W ciągu zaledwie jednego roku zwiększyliśmy liczbę naszych partnerów o 80%. Jestem przekonany, że dzięki cyfryzacji usług, możliwości dotarcia do nowych klientów oraz dzięki dedykowanym ofertom promocyjno-marketingowym jesteśmy platformą, która napędza rozwój naszych partnerów.

Carlos Silvan, General Manager Glovo Polska

Najszybciej rosną najmniejsze firmy

Najwięcej na współpracy z Glovo zyskują małe i średnie przedsiębiorstwa – lokalne restauracje, które dzięki aplikacji mają dostęp do nowych klientów. To właśnie ten segment rośnie najszybciej wśród partnerów Glovo, które oferuje im także różne możliwości dodatkowej promocji i marketingu czy digitalizacji usług.

Dzięki możliwościom jakie daje Glovo, lokalne restauracje są w stanie walczyć o klientów z popularnymi, ogólnopolskimi markami. Pizza na Wypasie czy Rednek z Gdańska to przykłady kilku lokalnych liderów wśród partnerów niesieciowych Glovo.

Glovo ma apetyt na więcej

Tylko w 2022 roku Glovo rozpoczęło działalność w 33 nowych miastach, docierając łącznie do 138 miast i ponad 40% ludności Polski. Koncentrując się na budowaniu silnych relacji z lokalnymi partnerami, firma posiada biura regionalne m.in. w Krakowie, Łodzi i Wrocławiu oraz stale rozbudowuje i tak już bogatą sieć partnerstw. Kluczowy jest także dalszy rozwój drugiego, po Barcelonie, globalnego Glovo Tech Hub w Warszawie.

Polski rynek delivery jest wciąż chłonny i stwarza możliwości rozwoju dla marki takiej jak Glovo. Kluczem do sukcesu jest zapewnienie naszym użytkownikom jak najszerszej oferty gastronomicznej, aby mogli zamówić w swoich ulubionych restauracjach lub spróbować czegoś zupełnie nowego. Z drugiej strony, stawiamy na rozwój w nowych miastach. Przed nami jeszcze wiele lokalnych rynków. Mamy pełne ręce roboty, ale to tylko napędza nas do dalszego rozwoju.

Carlos Silvan

Fot. mat. prasowe

 

Reklama