Biedronka rozwija zakupy online. Usługa Glovo wkracza do mniejszych miast

Biedronka rozwija zakupy online. Usługa Glovo wkracza do mniejszych miast

Sklep internetowy Biedronki, dzięki współpracy z Glovo, pojawi się w kolejnych 14 miastach. Jak pisze w komunikacie sieć, po dużych metropoliach, przyszedł czas na miejscowości turystyczne i mniejsze ośrodki.

Biedronka oferuje możliwość zakupów z dostawą do domu już od kwietnia 2020 roku. Dzięki wspólpracy z Glovo, klienci dyskontu mogą złożyć zamówienie na produkty dostępne w sklepach stacjonarnych, a po godzinie odebrać je spod drzwi własnego mieszkania. Jak gwarantuje Biedronka, produkty w sklepie online występują w tych samych "biedronkowych" cenach. 

Sklep online Biedronki

Sklep internetowy Biedronki działa od kwietnia 2020 roku. Od tego czasu klienci Biedronki mogą zamawiać produkty z dyskontu online, by w przeciągu godziny odebrać je od kuriera. Tę usługę Biedronka zapewniała dotąd razem z Glovo w 49 polskich miastach – m. in. we wszystkich stolicach województw. Obecnie już w 63 miastach na terenie kraju.

Wizją Glovo jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego, czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. Oznacza to wygodę, dzięki szybkiej dostawie do domu. To jeden z najszybciej rozwijających się trendów konsumenckich. Razem z Biedronką chcemy ułatwić zakupy w Polsce w kolejnych 14 miastach. I na tym się nie zatrzymamy.

Jacek Kubicki, Commercial Manager w Glovo

Dodatkowo od października 2021 r. w wybranych miastach Polski działa usługa q-commerce BIEK, dzięki której zakupy z Biedronki znajdą się w naszym domu w ekspresowym czasie 15 minut. Jak informuje dyskonter, BIEK odpowiada już za ponad 20% zamówień e-commerce Biedronki.

Biedronka chce być jeszcze bliżej swoich klientów, dlatego w ramach współpracy z Glovo rozszerzamy listę sklepów, z których będziemy dostarczać im produkty. Dwa lata temu zaczęliśmy działać w największych miastach jak Warszawa czy Kraków, ale chcemy aby jak najwięcej obszarów na terenie kraju zostało objętych usługą zakupu online i dostawy zakupów. Dzięki temu kupujący zyskają możliwość skorzystania z oferty Biedronki w sposób jaki jest dla nich najbardziej komfortowy.

Kamila Frąckowiak-Jankowski, starsza menedżerka ds. rozwoju biznesu e-commerce food w sieci Biedronka

W tym roku w sklepie internetowym Biedronki klienci najczęściej sięgali m.in. po: banany, świeży filet z piersi kurczaka, jaja z wolnego wybiegu Moja Kurka, pomidory malinowe polskie, paprykę, świeżego łososia Marinero, masło Mleczna Dolina czy po ser gouda Światowid i szynkę/polędwicę sądecką.

Sklep internetowy Biedronki – nowe lokalizacje

Zakupy z Biedronki z dostawą pod same drzwi od 11 maja br. mogą zamawiać mieszkańcy kolejnych 14 miast. Wśród nich znalazły się:

  • Zakopane,
  • Kołobrzeg,
  • Nowy Targ,
  • Zabrze,
  • Lubin,
  • Wodzisław Śląski,
  • Racibórz,
  • Kędzierzyn-Koźle,
  • Jastrzębie-Zdrój,
  • Gniezno,
  • Kalisz,
  • Sieradz,
  • Piotrków Trybunalski,
  • Bełchatów.

Dostawa zakupów wartych powyżej 250 zł kosztuje tylko 4,99 zł, a kurier dowiezie je pod drzwi naszego mieszkania w czasie jednej godziny od złożenia zamówienia poprzez aplikację.


Fot. mat. prasowe (Biedronka)

Reklama