Marka Z Podlaskiej Spiżarni w dekadę powiększyła się do blisko 100 pozycji

Marka Z Podlaskiej Spiżarni w&nbspdekadę powiększyła się do blisko 100&nbsppozycji

Wraz z całą Grupą Chorten, która liczy już ponad 2,2 tys. placówek, rozwija się także obecna na rynku od dekady jej marka premium Z Podlaskiej Spiżarni. Aktualnie jej portfolio tworzy blisko 100 pozycji.

Marka Z Podlaskiej Spiżarni jest obecna na rynku od połowy 2012 roku. Jej produkty inspirowane są smakiem tego regionu Polski. Nawiązują do wielokulturowości i bogatych kulinarnych tradycji. Jest to marka premium, a w związku z tym jest gwarantem jakości. Produkty pochodzą od sprawdzonych wytwórców, często manufakturowych.

Proponujemy produkty, które są sporządzone według tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji.

Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni

Zaczęło się od ponad 20 sklepów...

Początkowo marka premium Grupy Chorten była dostępna w ponad 20 sklepach i oferowała głównie wysokiej jakości wędliny. Ta kategoria produktowa jest cały czas największa i liczy blisko 30 indeksów.

Przez dekadę funkcjonowania na rynku oferta Z Podlaskiej Spiżarni została jednak mocno rozbudowana. Klienci wybranych sklepów Grupy Chorten mogą kupić chrupiące pieczywo, słodkie wypieki, nabiał, przetwory owocowo-warzywne, dania gotowe, zupy warzywne bez konserwantów, miody z podlaskich pasiek. Regularnie pojawiają się też nowości. W okresie wiosenno-letnim oferta jest też chociażby rozszerzana o sezonowe produkty na grilla. Pod marką funkcjonują też wysokoprocentowe trunki.

Zależy nam na poszerzaniu oferty produktów i z roku na rok wprowadzamy kolejne. Przyglądamy się trendom rynkowym i potrzebom klientów, którzy obecnie szukają wysokiej jakości.

Cezary Szyłak

Produkty Z Podlaskiej Spiżarni dostępne w wybranych sklepach współpracujących z Grupą Chorten w całym kraju. Z okazji jubileuszu marka obecna będzie na targach Grupy Chorten, gdzie nagrodzi najlepiej współpracujących kupców i producentów. W planie są także degustacje w sklepach, eventy plenerowe i konkurs dla konsumentów.


Fot. mat. prasowe (Grupa Chorten)

Reklama