Grupa Chorten wprowadza nowe produkty sezonowe pod marką własną

Grupa Chorten wprowadza nowe produkty sezonowe pod marką własną

Z Podlaskiej Spiżarni, marka premium sklepów Chorten, wprowadza do oferty nowe produkty mięsne. To odpowiedź na zauważalny rozwój segmentu grillowego w sklepach sieci.

Z Podlaskiej Spiżarni to marka Grupy Chorten, która jest już obecna na rynku od 10 lat. Początkowo była to marka typowo wędliniarska. Przez dekadę funkcjonowania w sklepach Chorten rozwinięto kolejne segmenty produktowe o pieczywo, nabiał, przetwory owocowo-warzywne, dnia gotowe, miody z podlaskich pasiek. Wędliny jednak pozostały najbardziej rozwiniętą kategorią, która liczy bisko 30 indeksów.

Teraz w wybranych sklepach z drzewkiem dębu, które dysponują ladą wędliniarską, pojawią się także sezonowe produkty na grilla, które dostępne będą w okresie wiosenno-letnim.

Planujemy, by produkty dedykowane przede wszystkim na grilla były sprzedawane w czasie, kiedy jest na nie największy popyt. Widzimy, że ten segment w naszych sklepach mocno się rozwija. Kiełbaski pakowane mają być po 4 porcje, dzięki czemu będą to typowe zestawy dla rodziny.

Cezary Szyłak, dyrektor marek premium Z Podlaskiej Spiżarni, Duch Puszczy i Klemens w Grupie Chorten.
Kaszanka na grilla Z Podlaskiej Spiżarni (mat. prasowe)

W ofercie będzie kaszanka, kiełbasa wieprzowa w typie podwawelskiej i kiełbasa wieprzowa biała.

Obecnie pod marką Z Podlaskiej Spiżarni jest ponad 100 indeksów w różnych kategoriach produktowych. Wśród nowości, które mają się pojawić jeszcze w tym roku są syropy smakowe.

 

Reklama