Lubella rusza z kampanią reklamową Owsianki w opakowaniu typu pouch

Lubella rusza z&nbspkampanią reklamową Owsianki w&nbspopakowaniu typu pouch

Owsianka Lubella to połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki. Nowość pojawiła się na rynku w maju - teraz dołącza kampania reklamowa.

Najnowszy spot marki Lubella prezentuje Owsiankę w pouchu - sposób na idealną przekąskę, którą z łatwością można zabrać na wycieczkę rowerową czy schować do torebki. To nie tylko wygodne opakowanie, ale przede wszystkim zamknięty w nim smak domowej owsianki bez dodatku cukru.

Jak zapewnia producent zawartość pełnego ziarna oraz pyszny owocowy smak sprawiają, że usta same układają się w “uuu jaka dobra ”, będące hasłem przewodnim tej kampanii.

Działania kampanijne będą prowadzone w mediach, digitalu oraz social mediach i wspierane przez działania influencerów. Spot będzie widoczny także na ekranach bankomatów.


Fot. mat. prasowe

Reklama