Lubella jajeczna z jaj z wolnego wybiegu. Marka zaczyna wiosenną kampanię

Lubella jajeczna z jaj z wolnego wybiegu. Marka zaczyna wiosenną kampanię

W ramach wiosennej kampanii Lubella przypomina, że do produkcji popularnych makaronów 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu.

Rok temu Lubella ogłosiła ważną zmianę w składzie swoich 4- i 5-jajecznych makaronów – marka zrezygnowała z używania w nim jaj z chowu klatkowego. O zmianie informowała w ramach szerokiej kampanii i w dedykowanym spocie, który również w tym roku zwraca uwagę na recepturę makaronów jajecznych Lubelli.

Kampania Lubelli

Najważniejszymi bohaterkami spotu są kury szczęśliwie żyjące na wsi. Drugą bohaterką jest babcia, która przygotowując rosół dla swojej rodziny tłumaczy, jaki makaron jest najlepszy do zupy – w końcu kto, jeśli nie babcia wie o tym najlepiej? Zupa z makaronem jajecznym Lubella to wyznacznik jakości i gwarancja smaku podczas domowego obiadu.

Wybierając jaja z wolnego wybiegu do produkcji makaronów 4- i 5- jajecznych Lubella – jako jeden z czołowych producentów makaronów jajecznych w Polsce – pokazuje, że warto wprowadzać pozytywne zmiany. Tegoroczna kampania prowadzona jest za pośrednictwem kanałów takich jak telewizja i VOD oraz w bankomatach i OOH.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za kampanię: Brainbox. Dom mediowy: Starcom.


Fot.: mat. prasowe

Reklama