„Natura dobrego sera” – nowa odsłona kampanii reklamowej SM Mlekpol

„Natura dobrego sera” – nowa odsłona kampanii reklamowej SM Mlekpol

Nowa odsłona kampanii reklamowej SM Mlekpol pod hasłem "Natura dobrego sera" dotyczy serów żółtych. W stworzonym alfabecie dobrego smaku miłośnicy tego rodzaju sera będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu.

Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych składników codziennego menu. Dlatego zawsze warto mieć go w swojej lodówce. Sprawdzi się zarówno na szybkie śniadanie w tradycyjnych kanapkach, do przekąsek na zimno, jak i do bardziej wyszukanych, wytrawnych dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanki. Urozmaici także deskę serów na wieczornym przyjęciu.

Wszystkie sery Mlekpolu wyprodukowane są z polskiego mleka. Co więcej, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami oraz Gouda mogą poszczycić się certyfikatem „Jakość Tradycja”, który przyznawany jest produktom wysokiej jakości z uwzględnieniem tradycyjnych metod wytwarzania. Tereny, z których pochodzi surowiec, to najczystsze rejony naszego kraju. Dlatego sery Mlekpolu wywodzą się wprost z natury i to właśnie dzięki niej ich skład oraz smak jest tak dobry. To zaleta, o której warto komunikować i szeroko informować konsumentów.

Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

Kreacje podkreślają cechy produktów, takie jak polskie pochodzenie, wysoką zawartość wapnia i białka, a także prosty skład. Benefity te są komunikowane na charakterystycznych, kolorowych opakowaniach, zapadających w pamięć. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych.


Fot. mat. prasowe

Reklama