Nowa odsłona kampanii reklamowej SM Mlekpol pod hasłem "Natura dobrego sera" dotyczy serów żółtych. W stworzonym alfabecie dobrego smaku miłośnicy tego rodzaju sera będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu.
Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych składników codziennego menu. Dlatego zawsze warto mieć go w swojej lodówce. Sprawdzi się zarówno na szybkie śniadanie w tradycyjnych kanapkach, do przekąsek na zimno, jak i do bardziej wyszukanych, wytrawnych dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanki. Urozmaici także deskę serów na wieczornym przyjęciu.
Kreacje podkreślają cechy produktów, takie jak polskie pochodzenie, wysoką zawartość wapnia i białka, a także prosty skład. Benefity te są komunikowane na charakterystycznych, kolorowych opakowaniach, zapadających w pamięć. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych.
Fot. mat. prasowe