Muszkieterowie kontynuują rozwój usługi Intermarché Drive, umożliwiającej odbiór zakupów zamówionych przez internet. Grupa planuje wdrożenia tej usługi w kolejnych miastach.
Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive, z której mogą korzystać klienci supermarketów Intermarché. Obecnie klienci sieci mogą zrobić zakupy online i odebrać je w ponad 50 lokalizacjach w 12 województwach w całej Polsce. 26 maja br. do placówek oferujących udogodnienie dołączył supermarket Intermarché przy ul. Kombatantów Polskich 3d w Świdwinie.
Jak działa odbiór zakupów Drive w Intermarche?
Rozwiązanie Drive daje możliwość zamówienia produktów przez stronę internetową oraz ich odbioru w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się przed supermarketem. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów. Zakupione przez internet produkty są pakowane i dostarczane przez obsługę sklepu bezpośrednio do samochodu klienta.
Użytkownik wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów, a zamówienie może być gotowe już po upływie dwóch godzin. W razie potrzeby, przygotowane zakupy będą czekać na odbiorcę jeszcze przez 24 godziny od wstępnie wybranego terminu odbioru.
Muszkieterowie oferują właścicielom sklepów zrzeszonym w Grupie szereg możliwości w zakresie udoskonalania ich oferty. Poza rozwiązaniem z zakresu e-commerce Drive, przedsiębiorcy mogą rozwijać swoje biznesy także poprzez inne usługi, np. otwarcie stacji paliw Intermarché. Decydując się na taki krok, właściciele mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów.
Fot. mat. prasowe