Intermarché uruchomiło zapowiadany program lojalnościowy. Do dotychczas dostępnej aplikacji mobilnej, dołączyły fizyczne karty klienta.
"Moje Intermarché" to program lojalnościowy w ramach którego sieć proponuje swoim klientom m.in. cotygodniowe rabaty na wybrane produkty oraz specjalne katalogi z ofertą wyłącznie dla zarejestrowanych klientów.
Program lojalnościowy "Moje Intermarché"
Aplikacja mobilna sieci zadebiutowała w 2017 roku. Firma jeszcze w styczniu tego roku informowała o dużym sukcesie rozwiązania. Od początku 2020 roku liczba aktywnych użytkowników aplikacji zwiększyła się o 300%. Na początku roku Intermarché informowało także o intensywnych pracach nad nowym rozwiązaniem, jakim jest program lojalnościowy.
- Więcej o wynikach aplikacji Intermarché: Rekordowy rok dla aplikacji Intermarché. Firma zdradza liczbę użytkowników
Po 5 miesiącach sieć ogłasza oficjalny start programu "Moje Intermarché". Jak informuje, niezależnie od tego, czy klient podczas zakupów posługiwać się będzie cyfrową kartą w aplikacji mobilnej czy nośnikiem fizycznym, otrzyma jednakowe korzyści płynące z uczestnictwa w programie. A w 2022 roku mają to być przede wszystkim cotygodniowe rabaty, a także specjalne katalogi z ofertą przeznaczoną wyłącznie dla zarejestrowanych klientów oraz wyjątkowe akcje konsumenckie z dodatkowymi benefitami.
Intermarché stawia na nowe technologie i analizę danych. W planach kolejne udoskonalenia
Do aplikacji dołączyły tym samym fizyczne odpowiedniki kart klienta. Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce, przyznaje, że Grupa w ostatnich latach wprowadziła szereg zmian technologicznych, które pozwalają na wdrażanie coraz nowszych rozwiązań, a także na dynamiczny rozwój w obszarze analityki i budowania lojalności.
Wraz z zakończeniem procesu wymiany systemów kasowych we wszystkich sklepach Grupy, planowanym do końca bieżącego roku, Intermarché zamierza przedstawić nową odsłonę programu lojalnościowego w 2023 roku.
Dane zbierane przez sieć w związku z aktywnym uczestnictwem w programie posłużą do rozszerzenia wiedzy o klientach, co w konsekwencji ułatwi rozpoznanie indywidualnych preferencji i powtarzalnych zachowań zakupowych. Dzięki temu klienci otrzymają jeszcze bardziej spersonalizowaną ofertę pełną nowych korzyści.
Fot. Karta lojalnościowa Moje Intermarché (mat. prasowe)