Intermarché chce wdrożyć koncept Power we wszystkich sklepach sieci

Intermarché chce wdrożyć koncept Power we wszystkich sklepach sieci

Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy funkcjonujące w ramach sieci. Do listy placówek w koncepcie Power dołączyła nowa lokalizacja – sklep Intermarché w Goleniowie.

"Koncept Power to urzeczywistnienie idei, która przyświeca nam od początku istnienia sieci Intermarché w Polsce" – mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché.

Sklepy Intermarché w koncepcie Power

W odpowiedzi na potrzeby klientów Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy funkcjonujące w ramach sieci. Celem tych działań jest usprawnienie i uatrakcyjnienie robienia zakupów. Decolowo, nowym konceptem mają wyróżniać się wszystkie sklepy sieci.

Zależy nam, aby proces robienia zakupów przebiegał jak najsprawniej i aby nasi klienci mieli jak najszerszy dostęp do oferty produktów świeżych oraz kulinarnych inspiracji. Dla nas najważniejszy jest klient i jego czas, dlatego cieszymy się, że nasze nowe rozwiązania są przyjmowane przez konsumentów z dużą aprobatą.

Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché,

Nowy koncept sklepów wiąże się z licznymi udogodnieniami dla klientów. W supermarkecie zmieniono układ – strefę świeżego ryneczku umieszczono przy wejściu do sklepu. Zaplanowano także specjalne miejsce na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową, co ułatwia sprawne odnajdywanie potrzebnych artykułów. Oszczędność czasu możliwa jest również dzięki samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz sprzedaży części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby – tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji.

Sklep Intermarché w koncepcie Power w Goleniowie (mat. prasowe)

Na uwagę zasługuje także poszerzona oferta artykułów bio, fit, kuchni świata, produktów dla aktywnych, ciast pakowanych oraz dań gotowych. Stworzono strefę wędlin świeżo pakowanych własnej produkcji i rozbudowano przestrzeń sprzedaży mięs. Koncept Power to również nowy wizerunek – odświeżono wystrój i szatę graficzną wnętrza, aby była jeszcze atrakcyjniejsza dla klientów.


Fot. mat. prasowe

Reklama