Carrefour zarządza w Polsce ponad 230 tys. mkw. GLA. W pierwszym kwartale roku firma podpisała kolejnych 14 oraz przedłużyła bliko 40 umów najmu. W 2022 roku Carrefour planuje zwiększyć footfall, mocno inwestując w marketing prosprzedażowy.
2021 rok czasem umacniania pozycji Carrefour
Carrefour zarządzający w Polsce ponad 230 tys. mkw. GLA, kontynuuje umacnianie pozycji swoich galerii handlowych na krajowym rynku. W trudnym 2021 roku sieć przedłużyła blisko 120 umów najmu na łączną powierzchnię 13,3 tys. mkw. oraz zawarła 44 nowe umowy na łącznie 11,5 tys. mkw. Przyczyniły się do tego m.in. bardzo dobre relacje biznesowe sieci z najemcami, które przekładają się na wieloletnią współpracę oraz pozwoliły wspólnie przetrwać trudny okres pandemii.
Ubiegły rok firma zamknęła również z wysokim poziomem komercjalizacji swoich obiektów wynoszącym 97.4%. Jest to wynik wypracowania stabilnej pozycji obiektów na lokalnych rynkach, a także reaktywnego i elastycznego podejścia do zmiennych warunków panujących w branży. Pokazuje to również, że obiekty Carrefour mają ugruntowaną pozycję handlową na mapach miast i dobrze dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix.
Mocne wejście w 2022 rok
W pierwszych trzech miesiącach 2022 roku Carrefour podpisał 14 nowych umów najmu oraz przedłużył kolejne 40 kontraktów. Jak informuje Ewa Karska, dyrektor galerii handlowych Carrefour, firma prowadzi także dalsze re-komercjalizacje oraz kontynuuje negocjacje dotyczące przedłużenia istniejących najmów. "Inwestujemy też w silny marketing prosprzedażowy, aby zwiększać footfall, a co za tym idzie zadowolenie naszych najemców" – dodaje dyrektor galerii handlowych Carrefour.
W tym roku sieci Carrefour udało się rozszerzyć portfolio swoich najemców, m.in. o markę Half Price (Galeria Słowiańska Zgorzelec). Nowe sklepy w galeriach Carrefour otworzą także m.in. Monnari (Galeria Lwowska Zamość, Galeria Zielone Wzgórze Białystok, Galeria Gryf w Szczecinie), KIK (Galeria Zielone Wzgórze Białystok), Pepco i Coral Travel (Galeria Gdańsk Morena) oraz Empik i Reporter Young (Galeria Słowiańska Zgorzelec).
Carrefour mocno stawia na marketing
W ubiegłym roku w galeriach Carrefour zostało zorganizowanych ponad 40 wydarzeń o charakterze marketingowym i promocyjnym, które skutecznie zwiększały odwiedzalność obiektów. W tym roku ich liczba ma ulec zwiększeniu.
Sieć zaplanowała na ten rok m.in. wydarzenia z licencjonowanymi markami zabawek, a także cykle eventów na świeżym powietrzu, które będą idealnym dodatkiem do ofert zakupowych poszczególnych galerii. Najbliższe z nich zostaną zorganizowane z okazji Dnia Dziecka na przełomie maja i czerwca br.
Fot. Ewa Karska, dyrektor galerii handlowych Carrefour (mat. prasowe)