Kubuś stawia w komunikacji na składy pozbawione dodatku cukru

Kubuś stawia w komunikacji na składy pozbawione dodatku cukru
Kubuś bez cukru kampania Kubuś stawia w komunikacji na składy pozbawione dodatku cukru

Marka Kubuś, w której porfolio znajdują się takie produkty jak Kubuś Play, Kubuś Waterrr, Kubuś mus i Kubuś sok 100%, w swoich produktac stawia na składy bez cukru, o czym szeroko informuje w najnowszej kampanii.

Spot kampanijny opiera się na wpadającej w ucho, rytmicznej piosence. Występujące w nim dzieci pytają czy ich ulubione produkty nie mają dodatku cukru, a roztańczony chór odpowiada, że teraz "Żaden Kubuś nie dodaje tu cukru". Całość tworzy energiczny  i dopracowany wizualnie obraz, niczym w prawdziwym muzycznym wideo.

Kampania jest emitowana w TV, a także w kanale digital (YouTube, SoMe, display, VOD). Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja reklamowa Brasi. Kampanię obsługuje dom mediowy Starcom.

Reklama