OSHEE wchodzi w kolejną głośną współpracę. Twarzą marki została znana piosenkarka

OSHEE wchodzi w kolejną głośną współpracę. Twarzą marki została znana piosenkarka

Polska marka OSHEE ogłosiła kolejną współpracę z osobą znaną ze sceny muzycznej. Po raperze Mata, przyszedł jednak czas na inny gatunek. Tym razem ambasadorką marki została reprezentująca scenę pop Daria Zawiałow. Niebawem wystartuje dedykowana kampania marki.

Daria Zawiałow ambasadorką OSHEE

Po spektakularnym debiucie produktów OSHEE x MATA, stworzonych w collabo z raperem Michałem Matczakiem, przyszedł czas na wejście w świat muzyki pop. Stąd współpraca OSHEE z Darią Zawiałow, jedną z najchętniej streamowanych i uznanych artystek w Polsce, laureatką MTV EMA Music Awards w kategorii Best Polish Act 2021 oraz zdobywczynią sześciu Fryderyków. 

Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE, przyznał, że współpraca z Darią Zawiałow jest kolejnym krokiem, który OSHEE wykonuje celem umocnienia "pozycji lidera lifestyle'u, symbolu aktywnego i zrowego stylu życia oraz wspieraniu osób realizujących swoje cele". 

Uczestnicząc w kolejnych projektach muzycznych Darii Zawiałow chcemy nie tylko zachwycać jej fanów, będących zarazem konsumentami OSHEE, ale również promować oraz dbać o właściwe nawodnienie organizmu także podczas festiwali muzycznych i koncertów.

Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE

Partnerstwo OSHEE z Darią Zawiałow będzie realizowana na wielu płaszczyznach, w tym m.in.: w telewizji, digitalu, OOH, kinach oraz podczas wybranych koncertów artystki. 

Już w połowie maja odbędzie się odsłona pierwszej części kampanii reklamowej marki z udziałem ambasadorki. Największe nasilenie działań promocyjnych będzie miało miejsce w okresie wakacyjnym, kiedy to odbywa się większość wiodących festiwali muzycznych.


foto: mat. prasowe

Reklama