Producent makaronów skierował kampanię do Vintedzianek? Sypią się komentarze

Producent makaronów skierował kampanię do Vintedzianek? Sypią się komentarze

W ramach najnowszej współpracy marka Barilla wraz z japońską ekspertką od sprzątania i organizacji pokazała, w jaki sposób można dać drugie życie opakowaniom po makaronach. W jednominutowym spocie zatytułowanym "Secondhand Box" Marie Kondo pokazuje niecodzienny trik, który spodobał się między innymi tzw. Vintedziankom, czyli użytkowniczkom popularnej platformy służącej do sprzedaży używanych ubrań. 

Techniki składania ubrań Marie Kondo w kampanii Barilli

Kampania powstała przy okazji Światowego Dnia Recyklingu. W spocie współtworzonym z marką makaronową Marie Kondo pokazała, w jaki sposób osoby sprzedające używane ubrania mogą dać przy okazji drugiej życie opakowaniom od Barilli. 

Ekspertka od sprzątania i organizacji zaprezentowała sposób składania różnych części garderoby, dzięki któremu dostosujemy ubranie do konkretnego opakowania po makaronie Barilla. W ten sposób marka chce zaproponować konsumentom alternatywny i ekologiczny sposób na wysyłkę.

Barilla zmienia przeznaczenie opakowań po makaronach

"Zmieniając przeznaczenie pudełek po makaronie, wpisujemy się w nasze szersze zaangażowanie w ograniczanie ilości odpadów opakowaniowych i promowanie praktyk przyjaznych dla środowiska" – zaznacza Ilaria Lodigiani, dyrektorka ds. marketingu w Barilla. 

W ramach projektu powstało kilka materiałów wideo, w których Marie Kondo prezentuje możliwości ponownego wykorzystania opakowań po makaronach Barilla o różnych gramaturach.

Kampania wywołała poruszenie

Inicjatywa już teraz zyskała także spory rozgłos także w Polsce. Z internetu sypią się pozytywne komentarze. "Jako vintedzianka i zwolenniczka dawania rzeczom drugiego życia mega doceniam" – napisała jedna z użytkowniczek. "Świetny przykład na to jak można zareklamować makaron i ekologię nie pokazując nawet na 2 sekundy prawdziwego makaronu" – zauważył kolejny użytkownik.

Kampania będzie szeroko rozpowszechniana za pośrednictwem mediów społecznościowych. Marka zapowiedziała już współprace z influencerami, którzy będą naśladować techniki składania ubrań Marie Kondo. 


foto: spot reklamowy Barilla x Marie Kondo /youtube.com