MYJEBONGA to nowość w kategorii piwa, której kreatorami są Janusz Palikot oraz Kuba Wojewódzki. Piwo powstało w rezultacie poszukiwań niecodziennych połączeń. Nowość jest już dostępna w sieci Żabka.
Nowość w ofercie Browaru Tenczynek to połączenie wiśni, cytryny i grejpfruta, które tworzy orzeźwiającą falę smaku, nieznaną do tej pory na polskim rynku. MYJEBONGA to purpurowo-różowe piwo typu lager o mocy 4,5% alkoholu.
MYJEBONGA dla każdego znaczy coś innego
Jak pisze producent, MY-WY-JEBONGA oznacza życie po swojemu, na własnych zasadach, bez cienia złych emocji. Jego nazwa, jak komentuje Janusz Palikot, powstała jako zabawa słowem. "MY – JEB – ON – GA. Dla każdego znaczą coś innego. I bardzo dobrze. Chcemy dawać radość. I dajemy. WY marzycie, MY warzymy" – mówi kreator i jeden z twórców renesansu Browaru Tenczynek.
Unikalny koncept. Zmieniająca się butelka
Za projekt logotypu oraz grafiki na butelce MYJEBONGA w kolorze fluorescencyjnej zieleni i bieli korespondującymi z kolorem piwa w zgrabnej butelce odpowiada Tomasz „Waciak" Wójcik, który zaprojektował również szatę graficzną produktów BUH z suszem konopnym. Butelka jest zamknięta czarnym, odkręcanym kapslem.
Jak zdradza Kuba Wojewódzki, już sama butelka jest zaproszeniem do zabawy. Po wypiciu zawartości zmienia się bowiem barwa napisów.
Piwo MYJEBONGA dostępne wyłącznie w sklepach Żabka
Nowość od Browaru Tenczynek jest dostępna w sprzedaży od 15 kwietnia. Piwo zamknięte jest w butelce o pojemności 330 ml i kosztuje 5,99 zł. Firma podpisała umowę na wyłączność z Żabką, więc MYJEBONGA będzie można zakupić jedynie w sklepach sieci oraz na stronie https://browar-tenczynek.pl.
Fot.: mat. prasowe