Grupa Muszkieterów inwestuje z obsługę i nowy system kasowy. Najnowocześniejsze rozwiązania zostaną wprowadzone w sklepach do końca roku. Dodatkowo przeznaczyła do tej pory 15,4 mln złotych na zakup nowych serwerów i stacji roboczych.
Grupa prowadzi prace nad wymianą systemu kasowego we wszystkich supermarketach Intermarché i Bricomarché. W sklepach zarządzanych przez Muszkieterów pojawi się najnowocześniejszy na polskim rynku system. Dodatkowo Grupa przeznaczyła do tej pory 15,4 mln złotych na zakup nowych serwerów i stacji roboczych.
Rozwój technologii w Grupie Muszkieterów
Nowe rozwiązanie ma umożliwić lepsze identyfikowanie indywidualnych potrzeb konsumentów w ramach tzw. karty klienta. Program pilotażowy systemu rozpocznie się w połowie bieżącego roku, a wprowadzenie oprogramowania we wszystkich supermarketach planowane jest do końca 2022 roku.
Jeszcze lepsza identyfikacja potrzeb klientów możliwa będzie dzięki powiązaniu paragonów z danymi osobowymi, co ułatwi rozpoznanie indywidualnych preferencji i powtarzalnych zachowań zakupowych.
Dodatkowo nowy system pozwoli na wdrożenie kas samoobsługowych i mobilnych, usługi scan&go oraz innych ułatwień dla klientów w sklepach obu sieci. Na jego bazie stworzona zostanie także nowa wersja elastycznego programu lojalnościowego Intermarché.
Ponadto Grupa Muszkieterów przeprowadziła już wymianę serwerów i stacji roboczych w placówkach swoich sieci. Inwestycja o wartości 15,4 mln złotych ma na celu poprawę wydajności sklepowych systemów informatycznych oraz zwiększenie poziomu bezpieczeństwa.