Selgros Cash & Carry włącza się w akcję "Paczka dla Ukrainy"

Selgros Cash & Carry włącza się w akcję "Paczka dla Ukrainy"

Selgros Cash & Carry przekazał Caritas Polska artykuły o wartości blisko 250 tysięcy złotych, które organizacja dostarczy potrzebującym. Mowa m.in. o artykułach pozwalających zapewnić miejsca noclegowe oraz niezbędne środki higieny osobistej, które są obecnie jednymi z najpotrzebniejszych rzeczy dla dotkniętych wojną mieszkańców Ukrainy.

Selgros Cash & Carry i Caritas Polska po raz kolejny włączają się w pomoc

Historia współpracy Selgros Cash & Carry i Caritas Polska trwa już od niemal dwóch dekad. Firma czynnie włącza się w akcje pomocowe, zarówno te cykliczne, jak i te wynikające z aktualnej sytuacji w kraju i na świecie. W obliczu wojny w Ukrainie i ludzkiej tragedii dziejącej się tuż za naszą granicą, Caritas Polska niezwłocznie zaangażował się w pomoc. Przekazał środki finansowe na bieżące działania kryzysowe i ogłosił zbiórkę pod hasłem „Pomoc dla Ukrainy”.

Paczka dla Ukrainy

Oprócz zbiórki finansowej na pomoc uchodźcom, Caritas prowadzi zbiórkę rzeczową "Paczka dla Ukrainy". Gotowe paczki cały czas można dostarczać do placówek Caritas w całym kraju.

Selgros Cash & Carry włączył się w organizowaną przez Caritas Polska akcję "Paczka dla Ukrainy"  (mat. prasowe)

Selgros Cash & Carry wsparł akcję darowizną produktów o łącznej wartości blisko 250 tysięcy złotych. Przekazano koce, ręczniki, pościele, poduszki, kołdry, karimaty, materace, łóżka polowe i ciepłą bieliznę. Dodatkowo do ukraińskich uchodźców trafiły również niezbędne artykuły higieniczne takie, jak: szampony i żele do mycia, pasty do zębów czy pieluszki i kremy dla najmłodszych.

To dla nas oczywiste, że włączyliśmy się w działania pomocowe dla mieszkańców Ukrainy. Dołączyliśmy do zbiórki Caritas Polska, bo to instytucja, z którą współpracujemy od wielu lat. Mamy pewność, że przekazane przez nas artykuły trafią do potrzebujących. Jest to nasza pierwsza darowizna produktów dla Ukraińców i zapewniam, że tego rodzaju wsparcie będzie przez nas kontynuowane. Wierzymy, że chociaż w taki sposób możemy ułatwić życie potrzebującym.

Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry

Źródło: inf. prasowa
Foto: mat. prasowe

Reklama