Uber Eats już kolejny raz przyjrzał się temu, jak Polacy zamawiają jedzenie za pośrednictwem aplikacji. W ramach Cravings Report, zestawiania stworzonego na podstawie danych pochodzących z zamówień za pośrednictwem Uber Eats, wyróżnił trzy typy użytkowników.
Po każdym zamówieniu Uber Eats zachęca do oceny zarówno posiłku, jak i samej dostawy. Na podstawie pozostawionych opinii możemy podzielić użytkowników na kilka kategorii.
Zen
Zen to kategoria użytkowników, którzy bez względu na czas dostawy czy drobne uchybienia, zawsze podkreślają swoją satysfakcję i zadowolenie, pozostawiając “dziękuję” na końcu komentarza.
To też może Cię zainteresować:
Perfekcjoniści
Perfekcjoniści doceniają swoje ulubione restauracje i stoją na straży ich jakości. W komentarzu dadzą znać, czy zabrakło fety, którą zastali w pudełku przy poprzednim zamówieniu… a nawet sprawdzą, czy waga frytek wymieniona w ofercie zgadza się ze stanem faktycznym.
Przeczytaj też:
Strażnicy
Strażnicy to ci, którzy kontaktują się z restauracją, pozostawiając najbardziej szczegółowe komentarze. Z reguły nie mają za złe drobnych uchybień, ale czują się w obowiązku poinformowania o tym innych.
Źródło: Uber Eats