Carrefour wyszedł krok dalej. Obniży ceny nie tylko produktów z 5% VAT-em

Carrefour wyszedł krok dalej. Obniży ceny nie tylko produktów z 5% VAT-em

Carrefour dołączył do sieci, które zadeklarowały obniżenie cen produktów, które dotychczas objęte były 5% stawką VAT. Oznacza to ponad 18,5 tys. artykułów w niższych cenach. W odróżnieniu od pozostałych sieci handlowych, Carrefour dodaje do tej listy dodatkowe 1 tys. najczęściej kupowanych przez klientów produktów.

Łącznie blisko 20 000 różnych produktów będą mogli kupić taniej klienci hiper- i supermarketów Carrefour w całej Polsce. Sieć wychodząc naprzeciw zmianom ustawowym, obniżyła ceny produktów objętych 5% stawką VAT, a także podjęła decyzję o dołączeniu do nich blisko 1000 kolejnych. Klienci sklepów własnych tej marki odczują zmianę już od 1 lutego.

Carrefour wyprzedza konkurencje i oferuje dodatkowe promocje na tysiąc bestsellerów

W sklepach własnych Carrefour od 1 lutego będą obowiązywać niższe ceny na asortyment objęty dotychczas 5% stawką VAT. Działanie to jest zgodne z założeniami rządowej tarczy antyinflacyjnej 2.0, która czasowo wprowadza zerową stawkę podatku na wybrane produkty pierwszej potrzeby.

W świetle nowych przepisów sieć prowadzi obecnie intensywne prace nad zapewnieniem klientom możliwie jak najniższych cen wskazanych produktów spożywczych w sklepach własnych. Wśród asortymentu, który obejmie ponad 18 500 produktów w nowych cenach, znajdą się m.in. warzywa i owoce, wędliny i mięsa, olej, nabiał czy pieczywo. Dodatkowo sieć podjęła decyzję o obniżce i utrzymaniu konkurencyjnych cen na blisko 1 000 kolejnych produktów, które klienci wybierają najczęściej podczas swoich zakupów, np. z kategorii kosmetyków, chemii domowej czy pozostałych produktów spożywczych nie objętych obniżką VAT.