Stokrotka dołącza do sieci handlowych, które obniżą ceny produktów o VAT

Stokrotka dołącza do sieci handlowych, które obniżą ceny produktów o VAT

Stokrotka, w reakcji na nowe przepisy dot. wyzerowania podatku VAT na żywność, jako kolejna sieć handlowa, ogłasza obniżenie cen produktów spożywczych w swoich sklepach. Niższe ceny ponad 12 tys. produktów klienci zauważą od 1 lutego 2022 r.

W odpowiedzi na wprowadzone w ramach tzw. tarczy antyinflacyjnej 2.0 wyzerowanie stawki VAT na żywność, kolejne sieci informują o wprowadzeniu obniżek cen produktów spożywczych w swoich sklepach. Do Lidla i Aldi, dołącza również Stokrotka, która deklaruje niższe ceny w przypadku ponad 12 tys. artykułów spożywczych.

Jako sieć zawsze postępujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dlatego w związku z zapowiadanym zmniejszeniem podatku VAT podjęliśmy decyzję, że obniżamy ceny produktów w naszych sklepach. Dzięki temu klienci będą mogli znaleźć w całej sieci Stokrotka ponad 12 tysięcy artykułów spożywczych w atrakcyjnych, niższych cenach.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu

Posłowie zdecydowali, że podatek VAT ma zostać czasowo zmniejszony do zerowej stawki na wszystkie produkty spożywcze, na które do tej pory obowiązywała stawka 5%. W przypadku sklepów Stokrotka oznacza to, że wiele artykułów spożywczych, w tym te bardzo często kupowane jak pieczywo, produkty mleczarskie czy warzywa i owoce, będzie dostępnych w niższych cenach. Tak będzie we wszystkich ponad 800 sklepach sieci Stokrotka.

Reklama