Nowoczesne landing pages Biedronki. To efekt współpracy z Landingi

Nowoczesne landing pages Biedronki. To efekt współpracy z Landingi

Biedronka nawiązała współpracę z Landingi, mertechem zajmującym się tworzeniem landing pages oraz produktów do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji. Rezultaty można zobaczyć już teraz.

To kolejna duża marka, po Crédit Agricole, TVN Player, Canal+ czy OLX, która zdecydowała się wykorzystywać landing page builder od Landingi. To edytor do tworzenia stron docelowych i pop-upów. W rezultacie firma może w bardzo łatwy sposób tworzyć, edytować i optymalizować landing pages.

Czym właściwie jest landing page?

Landing page możemy określić jako stronę docelową. Jest to witryna, która przede wszystkim ma przyciągnąć uwagę odbiorcy oraz przedstawić informacje dotyczące oferty, usługi czy projektu. W przypadku landing page bardzo ważny jest atrakcyjny, przykuwający wzrok wygląd i prostota. A to dlatego, że taka strona ma pełnić określony cel – powodować konwersje, np. sprzedaż danego produktu lub usługi, albo dostarczać określone informacje, np. na temat oferty.

Biedronka zaprezentowała już pierwsze landing pages stworzone w edytorze od Landingi. Są to m.in.:

Współpraca Bierdonki z Landingi

Nawiązanie współpracy poprzedzone było projektami pilotażowymi, które odbyły się w 2021 roku. Zespołowi digital nowego klienta martechu zależało przede wszystkim na optymalizacji procesu tworzenia stron docelowych, skróceniu ścieżki i czasu ich publikacji pod adresami docelowymi oraz przystępnej edycji i możliwości wprowadzania zmian w czasie rzeczywistym.

Biedronka postawiła na nasze rozwiązanie przede wszystkim z uwagi na czas, w jakim w edytorze można zbudować stronę docelową zupełnie od zera. Dodatkowo zespół klienta docenił szeroki dostęp do funkcji wspierających optymalizację konwersji, takich jak testy A/B/x czy pop-upy wykorzystujące konteksty behawioralne, oraz łatwe zarządzanie samą stroną.

Robert Skowron, Chief Business Development Officer w Landingi, odpowiadający za opiekę nad kluczowymi klientami i koordynację działań zespołu usługowego

Model działania Landingi to optymalne połączenie oferty produktowej z usługową. Z jednej strony klienci firmy mogą korzystać z platformy do samodzielnego budowania landing page’y, tj. bez udziału agencji i software house’u, z drugiej - do ich dyspozycji pozostaje zespół usługowy, który zapewnia dodatkowe wsparcie na życzenie. To właśnie z takiego połączenia zasobów, dostępnych w jednym miejscu, korzysta największa sieć dyskontów w Polsce.

Platforma Landingi pozwala na ekspresową budowę landing page’y wspierających nasze liczne i często zmieniające się kampanie oraz stale rosnący asortyment Biedronki. Doceniamy niezwykle zaangażowany zespół oraz możliwości technologiczne samej platformy

Tomasz Pietrowski, Digital Marketing Manager w Jeronimo Martins Polska, będący jedną z osób odpowiedzialnych za współpracę z Landingi

 

Reklama