Jakie ubrania najchętniej kupowaliśmy podczas Black Week?

Jakie ubrania najchętniej kupowaliśmy podczas Black Week?
liczba uzytkownikow sredni wzrost gmv black week 2021 gmv top 5 kategorii black week liczba transakcji black week Jakie ubrania najchętniej kupowaliśmy podczas Black Week?

Black Week, który w tym roku trwał od 22 do 29 listopada był wyjątkowym okresem. Z jednej strony chętniej robimy zakupy w internecie, z drugiej zaś w odróżnienieniu do wcześniejszych lat, w tym roku wcześniej zaczęliśmy robić zakupy świąteczne. Jak te dwa zjawiska wpłynęły na sprzedaż na platformie domodi.pl?

Jak informuje Grupa Domodi, tak jak w poprzednich latach, to największe święto wyprzedaży, okazji i rabatów przyniosło partnerom Grupy Domodi znaczne wzrosty sprzedaży.

To cię może zainteresować:

Black Week wciąż cieszy się dużą popularnością wśród polskich e-konsumentów, szczególnie w kategorii fashion. Wielu z nich z błyskiem w oku czeka na spektakularne wyprzedaże, aby upolować wymarzone modowe perełki w atrakcyjnych cenach. Na platformach Grupy Domodi podczas Black Week użytkownicy mogli znaleźć tysiące produktów w obniżonych cenach, a rabaty sięgały nawet 80%.  Tak niskie ceny i wyjątkowe okazje zakupowe przyciągnęły do serwisów Domodi i Allani aż o 32% więcej użytkowników t/t.

informacja prasowa domodi.pl

Podsumowanie Black Week na platformie modowej domodi.pl

Najwyższe piki zakupowe przypadły tradycyjnie na “czarny piątek” oraz niedzielę, choć w każdym dniu objętym akcją Black Week serwisy zanotowały znaczne wzrosty GMV – od poniedziałku do czwartku o 50%, a w okresie piątek–niedziela nawet o 100% t/t. Daje to średni wzrost GMV podczas “czarnego tygodnia” aż o 74% dla Domodi.pl i 51% dla Allani.pl.

Co kupujemy najchętniej podczas Black Week?

Pod względem kategorii zakupowych użytkownicy Grupy Domodi są konsekwentni w swoich wyborach i już od lat obserwujemy, że wśród najchętniej kupowanych produktów podczas Black Week królują sukienki oraz kurtki damskie i męskie.

Martyna Głowińska-Gryglewska, Head of Marketing & Communications Grupy Domodi

W tym roku wysoką pozycję osiągnęła także kategoria obuwie, a konkretnie botki, które równie chętnie kupowane były na obu platformach należących do Grupy  Domodi. Natomiast Top 5 najlepiej sprzedających się kategorii zamykają dla Domodi.pl – płaszcze damskie, a dla Allani.pl – torebki.

Martyna Głowińska-Gryglewska, Head of Marketing & Communications Grupy Domodi

Black week’owe szaleństwo zakupów

Porównując transakcyjność i GMV na platformach Grupy Domodi podczas Black Week obserwujemy znaczne wzrosty – liczba transakcji t/t wzrosła o ponad 65%, generując dla partnerów Grupy Domodi przychody rzędu niemal 7 milionów złotych. Zestawiając te wyniki z poprzednimi latami oraz obecną sytuacją rynkową można wyciągnąć wnioski, że Black Week w Polsce nadal ma się dobrze i jest prawdziwym świętem e-commercu, szczególnie w branży fashion.

źródło: informacja prasowa domodi.pl / infografiki: domodi.pl

Reklama