Black Week, który w tym roku trwał od 22 do 29 listopada był wyjątkowym okresem. Z jednej strony chętniej robimy zakupy w internecie, z drugiej zaś w odróżnienieniu do wcześniejszych lat, w tym roku wcześniej zaczęliśmy robić zakupy świąteczne. Jak te dwa zjawiska wpłynęły na sprzedaż na platformie domodi.pl?
Jak informuje Grupa Domodi, tak jak w poprzednich latach, to największe święto wyprzedaży, okazji i rabatów przyniosło partnerom Grupy Domodi znaczne wzrosty sprzedaży.
To cię może zainteresować:
Podsumowanie Black Week na platformie modowej domodi.pl
Najwyższe piki zakupowe przypadły tradycyjnie na “czarny piątek” oraz niedzielę, choć w każdym dniu objętym akcją Black Week serwisy zanotowały znaczne wzrosty GMV – od poniedziałku do czwartku o 50%, a w okresie piątek–niedziela nawet o 100% t/t. Daje to średni wzrost GMV podczas “czarnego tygodnia” aż o 74% dla Domodi.pl i 51% dla Allani.pl.
Co kupujemy najchętniej podczas Black Week?
Black week’owe szaleństwo zakupów
Porównując transakcyjność i GMV na platformach Grupy Domodi podczas Black Week obserwujemy znaczne wzrosty – liczba transakcji t/t wzrosła o ponad 65%, generując dla partnerów Grupy Domodi przychody rzędu niemal 7 milionów złotych. Zestawiając te wyniki z poprzednimi latami oraz obecną sytuacją rynkową można wyciągnąć wnioski, że Black Week w Polsce nadal ma się dobrze i jest prawdziwym świętem e-commercu, szczególnie w branży fashion.
źródło: informacja prasowa domodi.pl / infografiki: domodi.pl