Jak właściciele e-sklepów przygotowali się w tym roku do Black Friday?

Jak właściciele e-sklepów przygotowali się w tym roku do Black Friday?

Coraz częściej Black Friday nie trwa już jeden dzień, a cały weekend, tydzień lub nawet miesiąc. To oznacza nie tylko promocje dla klientów, dla sprzedawców to czas pełen przygotowań i pracy. 

Właściciele sklepów internetowych na platformie Shoper, jeszcze liczniej niż przed rokiem przygotowali oferty specjalne nie tylko na sam Black Friday, ale rozciągnięte na cały Black Week. Jakie oferty specjalne stosowali najczęściej?

  • 76% właścicieli e-sklepów planowało rabat procentowy,
  • 43% darmową dostawę,
  • 28% rabat kwotowy,
  • 15 zestawy promocyjne.

Przeczytaj też: 

Z kolei jako najskuteczniejsze działania, pomagające odnieść sprzedażowy sukces w czasie Black Week i Black Friday, właściciele sklepów wskazywali kampanie produktowe w Google (45%), następnie zmiany wyglądu strony sklepu (33%) oraz kampanie produktowe na Facebooku (30%).

Nie bez znaczenia były też systemy, na jakich pracowały ich sklepy. Na platformie e-commerce Shoper zadbaliśmy o to, by ponad 25 tysięcy e-sklepów mogło swobodnie obniżać ceny i oferować swoim klientom atrakcyjne promocje. Nasza w pełni bezpieczna i stabilna infrastruktura pozwoliła sprzedawcom skupić się na obsłudze zamówień nie tylko podczas Black Friday, ale przez cały Black Week. Bez obaw, że komuś nie uda się sfinalizować transakcji na stronie sklepu.

Paweł Rybak, Chief Commercial Officer w Shoper

 

Reklama