Black Friday 2021: kolejny rekord w sklepach Shoper

Spełniły się oczekiwania Shopera, który oczekiwał w tym roku rekordowych wyników. Podczas Black Friday liczba zamówień złożonych w sklepach internetowych Shoper była większa o blisko 50% w porównaniu z Czarnym Piątkiem 2020. 

Black Friday staje się najpopularniejszym świętem sprzedażowym w Polsce. Duże zainteresowanie okazjami w Czarny Piątek doskonale widać po wynikach, jakie Shoper zanotował w piątek, 26 listopada, na swojej platformie. Sprzedaż była w tym dniu blisko czterokrotnie większa niż w „zwykły” piątek miesiąc wcześniej (22 października).

To może Cię zainteresować:

Popularność Black Friday rośnie z roku na rok

Już przed godziną 11:00 wartość zamówień w sklepach internetowych Shoper przebiła tę z Black Friday 2018, po godzinie 13:00 z Black Friday 2019, a po godz. 18:00 wartość zamówień była większa niż przez cały Black Friday 2020. W sumie, sklepy pracujące na oprogramowaniu Shoper sprzedały 26 listopada produkty za ponad 50 milionów złotych. Największym zainteresowaniem cieszyły się zakupy w branżach: odzieżowej, kosmetycznej, ze sprzętem elektronicznym, dom i ogród oraz z artykułami dla dzieci.

Wraz z rosnącymi wynikami sprzedaży, z roku na rok rośnie również świadomość sprzedających oraz kupujących. Właściciele sklepów przykładają większą wagę do profesjonalnej obsługi klienta i bezpieczeństwa zakupów. Klienci z kolei kupują uważniej, sprawdzając ceny oraz pochodzenie towarów. Korzystają też z bezpiecznych płatności. Najpopularniejszą metodą zapłaty za zakupy w sklepach korzystających z Shoper Płatności była podczas Black Friday 2021 zapłata BLiK-iem (52% wszystkich transakcji przez Shoper Płatności), drugą najchętniej wybieraną była karta płatnicza.

Paweł Rybak, Chief Commercial Officer w Shoper

 

Reklama