Francuski Carrefour organizuje Live Shopping – największe zakupy na żywo

Francuski Carrefour organizuje Live Shopping – największe zakupy na żywo

Z okazji Black Friday 22 listopada francuski Carrefour organizuje dla swoich klientów wyjątkowe Live Shopping. To interaktywne wydarzenie rozpocznie się o godzinie 18:30 i potrwa 3 godziny. Podczas zakupów na żywo Carrefour zaoferuje wyłącznie internetową ofertę, która dostępna będzie jedynie podczas Live Shopping.

Dzięki temu ambitnemu interaktywnemu doświadczeniu zakupowemu, Carrefour potwierdza ducha innowacji i wizję social commerce. Gospodarzami wydarzenia będą jedni z najpopularniejszych influencerów we Francji: Kev Adams (6,6 mln obserwujących na Instagramie), Doigby (1,4 mln obserwujących na Twitchu), Deujna (617.8 tys. obserwujących na Twitchu), Valérie Bègue (91,4 tys. obserwujących na Instagramie) i Julien Cocktail (420 tys. subskrybentów TikTok).

Oprócz prezentacji produktów i ofert, pojawią się szybkie wyzwania pomiędzy influencerami, które będą skutkować dodatkowymi 20% rabatami. W ofercie pojawią się też nowe produkty, jak diamenty, samochód, zestaw biżuterii, a także pakiety PS5 czy karty Pokemon. Wreszcie, chatbot i zespół moderatorów będą  wchodzić w interakcję z publicznością, aby bezpośrednio odpowiadać na pytania klientów i prezentować produkty objęte ofertami Czarnego Tygodnia.

To nie pierwsze tego typu wydarzenia organizowane przez sieć. Carrefour jest pionier w organizacji tego rodzaju interaktywnych wydarzeń. Z ponad milionem widzów w 2021 roku wyznacza nowy standard zakupów na żywo.

 

Foto: kanał YouTube Carrefour France

Reklama