Carrefour ogłosił globalne partnerstwo strategiczne z Meta

Carrefour ogłosił globalne partnerstwo strategiczne z Meta

Carrefour ogłosił dziś rozpoczęcie ambitnego partnerstwa strategicznego z Meta (wcześniej Facebook), które zostanie wdrożone w dziewięciu zintegrowanych krajach grupy (Francja, Włochy, Hiszpania, Rumunia, Polska, Belgia, Tajwan, Argentyna i Brazylia).

Partnerstwo obejmie wiele aspektów działalności Carrefour od komunikacji wewnętrznej i doświadczeń pracowników, poprzez relacje z klientami, reklamę cyfrową i digitalizację ulotek, komunikację lokalną i social commerce. Będzie obejmować wiele platform i usług Meta: Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger i Workplace.

Meta wesprze Grupę Carrefour w digitalizacji

Grupa ogłosiła dzisiaj także strategię firmy, w której skupia się na technologiach cyfrowych. Carrefour do 2026 roku chce być liderem na rynku sprzedaży internetowej. Meta zintegruje Carrefour ze swoimi programami rozwoju doświadczeń mobilnych.

To partnerstwo z Meta uosabia silne przyspieszenie Carrefour w dziedzinie technologii i jej przekształcenie w cyfrową firmę handlu detalicznego. Carrefour ewoluuje, aby lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, naszych pracowników i partnerów.

Elodie Perthuisot, Executive Director of E-Commerce, Data and Digital Transformation w Grupie Carrefour

Współpraca Carrefour i Meta ma zapewnić natychmiastowe i bardziej spersonalizowane doświadczenia za pośrednictwem platform WhatsApp i Messenger. Ponadto Carrefour umożliwi kierownikom sklepów dostęp do lokalnych narzędzi komunikacyjnych w celu aktywowania platform Meta w ich obszarze oddziaływania, aby wesprzeć przyspieszenie lokalnego marketingu cyfrowego.

Już teraz obie firmy pracują nad zdigitalizowaniem promocji poprzez WhatsApp Business API. Cyfryzacja ulotek spełnia nowe oczekiwania konsumentów, a 70% Francuzów woli ulotki cyfrowe od papierowych, zgodnie z ostatnimi Studia Ipsos dla Meta. Trwają też prace nad targetowaniem i pomiarem kamapnii w ramach Carrefour Links, platformy Carrefour, która łączy wszystkie rozwiązania medialne dla handlu detalicznego w celu poprawy skuteczności kampanii reklamowych.

Carrefour wdroży Workplace od Mety dla 320 tys. pracowników

Carrefour podejmuje również ważny krok w swojej strategii komunikacji wewnętrznej, ogłaszając planowane wdrożenie Workplace, narzędzia komunikacji biznesowej Meta wśród swoich 320 000 pracowników. 

Planuje się, że Workplace będzie stopniowo wprowadzane w całej firmie i jej zintegrowanych krajach. Celem jest umożliwienie pracownikom tworzenia społeczności i wykorzystywania znajomych funkcji z sieci społecznościowych w ich codziennym życiu zawodowym, aby lepiej komunikować się ze sobą niezależnie od ich pozycji w Grupie, jednostki biznesowej lub kraju, w którym się znajdują.

Wreszcie, Carrefour wraz z Meta rozpocznie odkrywanie możliwości, jakie wirtualna rzeczywistość może stworzyć w zakresie szkolenia pracowników. 

Cieszymy się, że możemy wspierać francuską firmę, taką jak Carrefour, jednego z wiodących światowych sprzedawców detalicznych, oraz oferować nasze umiejętności i rozwiązania technologiczne wspierające cyfrową transformację grupy. To partnerstwo ma na celu pomóc Carrefour w unowocześnianiu sposobu, w jaki obsługuje swoich klientów, a jako Meta wiemy, że nie da się tego zrobić, jeśli Twoi ludzie nie są połączeni i zgrani – dlatego cieszymy się, że dzisiejsze partnerstwo obejmuje nie tylko nasze produkty skierowane do konsumentów, ale także w miejscu pracy.

Nicola Mendelsohn, wiceprezes Meta Global Business Group

 

 

 

Reklama