Już nie tylko sklepy. Tchibo otwiera pierwszą kawiarnię w Polsce

Już nie tylko sklepy. Tchibo otwiera pierwszą kawiarnię w Polsce

Pierwsza w Polsce kawiarnia Tchibo właśnie została otwarta. W wyniku gruntownego remontu lokal przy ul. Nowy Świat 68 w Warszawie zyskał zwiększoną przestrzeń kawiarnianą wewnątrz oraz nowocześnie i praktycznie zaaranżowany ogródek. Wydzielono także część sklepową z akcesoriami do przygotowywania kawy i ekspresami oraz showroom z ofertą non-food. Nowy koncept punktów własnych to zwrot Tchibo w stronę jej historycznego kawowego dziedzictwa.

Kawiarnia Tchibo na Nowym Świecie w Warszawie

Od początku 2024 roku Tchibo realizuje strategię skoncentrowaną na kawie. Wyrazem tego jest między innymi przeformatowanie punktów własnych. Tchibo otworzyło pierwszy sklep w nowym formacie w Poznaniu, jednak to przestrzeń u zbiegu Świętokrzyskiej i Nowego Światu w Warszawie została poddana największej rewolucji.

Kawiarnia Tchibo w Warszawie liczy łącznie blisko 50 miejsc siedzących wewnątrz oraz w ogródku. Punkt charakteryzuje się prestiżową lokalizacją i daje możliwość bezpośredniego wejścia z ulicy. To pierwsza i na ten moment jedyna kawiarnia Tchibo w Polsce. Flagowy lokal jest dostępny dla Klientów od godziny 7:00 do 21:00 od poniedziałku do soboty.

Kawiarnia i showroom w jednym

Nowy lokal Tchibo to przykład zastosowania rozwiązań omnichannelowych. W przestrzeni kawiarnianej znalazł się specjalny punkt testowy, w którym można sprawdzić, jak działają ekspresy Tchibo oraz inne akcesoria do parzenia kawy. Jednocześnie wszystkie kawy i pełna oferta maszyn są dostępne w strefie sklepu.

Innowacyjne rozwiązania w strefie non-food sprawiają z kolei, że przestrzeń pełni także rolę showroom’u, gdzie klienci mogą obejrzeć dostępne w e-sklepie Tchibo, m.in. odzież czy akcesoria domowe. Zamówienie można złożyć z pomocą wyposażonych w tablety doradców.

Mocno akcentujemy nasze kawowe dziedzictwo, wynikające z 75-letniej tradycji, aby utwierdzić konsumentów w przekonaniu, że „Jak kawa, to Tchibo”. Nasi bariści serwują najlepszą kawę w kawiarni, dobierając ziarna do indywidualnych preferencji. To właśnie za sprawą ich profesjonalnego doradztwa ten wyjątkowy smak możemy zabrać do domu. Trwałym elementem naszego DNA jest unikatowy model biznesowy, uwzględniający m.in. ofertę non-food. Nie zapominamy o jej fanach. Równolegle ze zwiększeniem przestrzeni kawiarnianej na Nowym Świecie, wprowadziliśmy rozwiązania visual merchandisingu, eksponując produkty i akcesoria kawowe oraz showroom.

Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa

Lokalizacja w centrum Warszawy czyni kawiarnię Tchibo doskonałym wyborem dla zabieganych mieszkańców stolicy, rodzin z dziećmi, a także turystów oraz wszystkich, którzy cenią pyszną kawę.

Kawiarnia Tchibo w Warszawie – menu

W menu kawiarni Tchibo w Warszawie znaleźć można szeroki wybór kaw klasycznych i smakowych, przygotowywanych przez doświadczonych baristów, co gwarantuje, że klient otrzyma kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom. Nie brakuje w nim także opcji dla wegan i wegetarian, m.in. napojów na bazie matchy oraz przygotowanego z myślą o najmłodszych babyccino.

W ofercie stałej dostępne są także pyszne ciasta i słone przekąski, np. kanapki. W aktualnie dostępnym sezonowym menu można zaś znaleźć napoje na bazie espresso, takie jak smakowe Frappe, czy Espresso Orange Spritz, jak i te bezkofeinowe, np. Hibiscus Tonic.

Spacer tematyczny "śladem kawt" i rabaty na kawę Tchibo

Nowa kawiarnia Tchibo to nie tylko pyszna kawa i nowoczesna przestrzeń, ale także wiele niespodzianek dla klientów. Jedną z nich będzie wyjątkowy spacer „śladem kawy” prowadzony przez Łukasza Ostoja-Kasprzyckiego, założyciela projektu „PoWarszawsku”, pasjonata historii i kultury stolicy. Spacer zaplanowano na 29 czerwca 2024 roku (sobota). Rozpocznie się on właśnie w kawiarni Tchibo przy ul. Nowy Świat 68, o godzinie 12.00.

Ponadto dla klientów przygotowano liczne zniżki i rabaty. W dniach 19-21 czerwca można skorzystać z rabatu – 20% na cały asortyment, a pierwszych 50 kupujących otrzyma upominki – niespodzianki. Na wyjątkowe prezenty mogą liczyć także klubowicze TchiboCard, którzy odwiedzą lokal w Warszawie, zaś wszyscy posiadacze kuponu rabatowego otrzymają słodkie co nieco. Będzie też okazja, aby zakręcić kołem fortuny Tchibo oraz skosztować kawę przygotowaną metodą przelewową.


foto: mat. partnera

Reklama