Tchibo otworzyło pierwszy sklep w nowym formacie. Marka zmienia priorytety

Tchibo otworzyło pierwszy sklep w nowym formacie. Marka zmienia priorytety

Nowa placówka ma być powrotem do "kawowego dziedzictwa" marki. Koncept punktów własnych w tej odsłonie będzie charakteryzował się zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. To jednak nie wszystkie zmiany.

Nowa odsłona punktów Tchibo

Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w części sklepowej dostępne są m.in. kawy, ekspresy i akcesoria do jej przyrządzania w domu. Jeśli kawa, to Tchibo.  

Przeformatowania sklepów wynikają z chęci powrotu do korzeni, tj. – oferowania najlepszej jakości  kawy i promowania kultury jej picia. Dzięki odświeżonej aranżacji kawiarnie mają stać się doskonałym miejscem na krótką przerwę w trakcie zakupów, spotkanie z przyjaciółmi i rodziną, zatracenie się w ulubionej lekturze czy dokończenie służbowych zadań.

Zmiany w naszych punktach są wynikiem obserwacji trendów i wsłuchiwania się w oczekiwania konsumentów. Ci poszukują  wiedzy na temat kawy, a Tchibo, jako marka z unikatową historią i tradycją, może ją zaoferować. Jesteśmy ekspertami i chcemy zwrócić uwagę klientów na możliwość skorzystania z doradztwa naszych pracowników i baristów, m.in. na temat przyrządzania, serwowania kawy, czy walorów smakowych poszczególnych wariantów.

Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa

Lokal w Poznaniu to pierwsza przestrzeń Tchibo w nowej odsłonie. Kolejne otwarcia zaplanowane są m.in. w Toruniu i Gdańsku.

Co zmienia się w punktach Tchibo?

Przestrzeń kawiarniana została powiększona, wysunięta na pierwszy plan oraz zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach odwiedzających. Zmiany w salonie obejmują również wprowadzenie elementów cyfrowych – menu będzie wyświetlane na nowoczesnych ekranach, a w witrynach zamiast tradycyjnych plakatów klienci znajdą cyfrowe komunikaty.

Wsparcie wyspecjalizowanych baristów ma być gwarancją, że klient wybierze kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom. Zwłaszcza, że menu coffee bar’u zawiera zarówno szeroki wybór kaw klasycznych, jak i smakowych oraz ciast i przekąsek (również wytrawnych).

Co jednak istotne, poszerzenie przestrzeni kawiarnianej nie oznacza rezygnacji z oferty non-food. Strefa zakupowa z odzieżą, produktami do aranżacji wnętrz i wyposażenia domu została jednak przeniesiona w głąb lokalu.


foto: mat. prasowe

Reklama