Ruszyła kolejna odsłona kampanii “Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii “Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli”

Marka Tchibo ogłasza start kolejnej odsłony kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje nagrodzoną w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards koncepcję drobnych pomyłek.

Do końca maja w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień. 

Kreowanie odbioru marki Tchibo

Tegoroczna edycja nagrodzonej w ubiegłym roku prestiżową Effie Awards kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli” potrwa do końca maja. Komunikaty reklamowe, w postaci zaczepnych pytań, dotrą do odbiorców w największych miastach w Polsce.

Komunikacja została dopasowana do różnorodnych lokalizacji, w których można spotkać materiały graficzne i treści promocyjne.

Idea kreatywna i egzekucja kampanii “Exclusive rozjaśnia myśli” zostały docenione nie tylko przez jury Effie Awards, ale przede wszystkim przez konsumentów. Komunikacja oparta na prawdziwym insighcie pozwala nam dalej budować świadomość kawy Tchibo Exclusive jako tej, z którą złapiemy dystans i w spokoju poukładamy swoje myśli i plany. Bawimy się słowem, kontekstem, docierając w ten sposób zarówno do młodszych, jak i starszych miłośników kawy.

Małgorzata Kicia, Senior Brand Manager Tchibo Exclusive

Pomyłka? Nie z Tchibo Exclusive!

Kampania OOH marki Tchibo Exclusive obejmuje największe polskie miasta, w tym Warszawę, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Wrocław czy Lublin.

Hasła, takie jak "Nadodrze czy Powiśle?", "Wrzeszcz czy Krzyki?", "Liczysz gruszki na Wierzbnie?" czy "Smocza, a miała być Wawelska?", są nie tylko dopasowane do lokalnej specyfiki, ale także do konkretnych przestrzeni miejskich.

Przykuwają uwagę, bawią, a jednocześnie przypominają, dlaczego warto sięgnąć po kawę.

Komunikaty wiążą się z główną ideą kreatywną kampanii sugerując, że filiżanka Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli nawet w najbardziej zabiegane dni.

Kreacje do kampanii outdoorowej przygotowała agencja DDB, za zaś za zakup mediów odpowiada OMD.


Fot.: mat. prasowe

Reklama