W centrum Warszawy pojawiła się ogromna puszka. Wiemy, kto za tym stoi

W centrum Warszawy pojawiła się ogromna puszka. Wiemy, kto za tym stoi

Od kilku dni osoby spacerujące po centrum Warszawy mogą doznać niemałego zaskoczenia. Tuż przy Pałacu Kultury i Nauki pojawiła się bowiem nietypowa konstrukcja. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany.

Wielka puszka w Warszawie. O co chodzi?

Blisko 4,5 metra wysokości, 2 metry szerokości i 320 paneli LED o łącznej wadze prawie 3 800 kilogramów – tak w skrócie prezentuje się konstrukcja, która pojawiła się w centrum Warszawy. To element kampanii marki Pepsi, która w tym roku szeroko komunikuje rebranding, którego elementem jest nowe logo Pepsi

Wielka puszka spod Pałacu Kultury i Nauki wchodzi w interakcję z człowiekiem. Wystarczy stanąć na wskazanym miejscu i za pomocą ruchu oraz gestów „poruszyć” puszkę, która zabierze uczestnika w podróż po pulsujących cyfrowych wizualizacjach.

Gigantyczna, immersyjna puszka dostępna jest pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ulicy Emilii Plater od 21 maja  aż do 26 maja włącznie.

Pepsi w szerokiej kampanii

Gigantyczna puszka to nie jedyna atrakcja, którą marka przygotowała dla konsumentów w tym roku. Na potrzeby kampanii Pepsi stworzyło wirtualnego influencera. W marcu tego roku mieszkańcy Warszawy mieli natomiast możliwość na symboliczną wymianę starej puszki Pepsi na nową. W biznesowym centrum miasta stanął bowiem Zeromat, czyli automat, w którym przechodnie mogli zgarnąć puszkę Pepsi za darmo.

To jednak nie koniec. Jak zapowiada producent, mieszkańcy Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta i wielu innych polskich miast mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich nietypowych atrakcji takich jak immersyjna puszka czy gigantyczny basen z kulkami.


foto: mat. prasowe

Reklama