Hochland już myśli o 2025 roku. Powstanie jubileuszowy kalendarz

Hochland już myśli o 2025 roku. Powstanie jubileuszowy kalendarz

​Już po raz 18. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników oraz Dostawców Mleka do wzięcia udziału w firmowym konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz będzie zbiorem 12-tu najlepszych wspomnień z minionych 30 lat Hochland w Polsce – po jednym na każdy kolejny miesiąc 2025 roku. Zgłoszenia przyjmowane są do ostatniego dnia czerwca, a profesjonalna Komisja Konkursowa ogłosi wyniki najpóźniej pod koniec lipca.

Kalendarz Hochland Polska na 2025 rok

Hochland Polska obchodzi w tym roku 30-lecie istnienia na polskim rynku. Przez ten czas firma w znaczący sposób przyczyniła się do rozwój rynku mleczarskiego i wykreowała szereg nowych kategorii produktowych. Rozwinęła również aktywną komunikację z konsumentami i miała wpływ na zmianę ich nawyków żywieniowych. I to właśnie ten okrągły jubileusz jest tematem nowego konkursu fotograficznego.

Każdy z naszych Pracowników lub Dostawców Mleka ma inne wspomnienia z ostatnich 30 lat i patrzy na swoja „przygodę” z Hochland Polska w indywidualny sposób. Jesteśmy bardzo ciekawi ich historii i tego, kiedy i w jaki sposób Hochland stał się częścią ich życia.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Zadaniem uczestników jest wykonanie pracy na temat: "Moje 30 lat z Hochland w Polsce". Zgłoszenie powinno zawierać opis oraz ilustrującą wypowiedź fotografię, a na laureatów czekają nagrody pieniężne.

Liczymy na kreatywne pomysły i fotografie, które do końca czerwca należy przesłać do naszego biura w Poznaniu. Jestem pewien, że Komisja Konkursowa, jak co roku, nie będzie miała łatwego wyboru przy wyłanianiu laureatów, a sam kalendarz stanie się dla nich fantastyczną pamiątka. Przypominam, że na zwycięzców czekają nie tylko nagrody pieniężne – w kalendarzu znajdzie się także miejsce na zdjęcia autorów umieszczonych w nim 12 prac oraz krótkie notatki na ich temat.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

foto: mat. partnera

Reklama