Już wkrótce Bieg Lwa. O oprawę muzyczną wydarzenia pomoże zadbać Hochland Polska

Już wkrótce Bieg Lwa. O oprawę muzyczną wydarzenia pomoże zadbać Hochland Polska

​18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny na trasie biegu wystąpi złożona z pracowników Hochland Polska formacja rockowa Black Sapal.

XI edycja Biegu Lwa

10 tysięcy zawodników i gości, w tym 4 tysiące aktywnych uczestników, 300 wolontariuszy, 40 różnorodnych stref aktywności dla dzieci i dorosłych i najlepsi kibice w Polsce – tegoroczny Bieg Lwa zapowiada się naprawdę emocjonująco. To święto całych rodzin, które pokazuje, że wspólne bieganie nie tylko łączy całe pokolenia, ale i wzajemnie motywuje oraz napędza do bicia swoich własnych rekordów.

Podczas imprezy nie zabraknie oczywiście zawodów dla dzieci i młodzieży oraz rywalizacji Sztafet: Rodzinnych, Szkolnych i Firmowych. Ponadto odbędzie się Mityng Lekkoatletyczny, a z atrakcji pozabiegowych warto wymienić m.in. Zlot Foodtrucków czy rywalizację w Hobby Horse Cup.

Wieczorem na gości czeka koncert zespołu Luxtorpeda, ale nie będzie to jedyny akcent muzyczny, ponieważ kolejny już raz na trasie biegu wystąpi formacja Black Sapal.

Bardzo się cieszymy, że kolejny już raz na trasie Biegu Lwa wystąpi nasz firmowy band. Formacja Black Sapal powstała w 2019 roku i tworzy ją szóstka utalentowanych pracowników z różnych działów Hochland Polska. Nie są w tym samym wieku, mają odmienne pasje, ale łączy miłość do ostrego brzmienia. Na ich koncertach można usłyszeć utwory m. in. AC/DC, Europe, Kombi czy Męskiego Grania. Do każdego dodają jednak własny twist, wyrażający indywidualność oraz pyszny charakter Hochland. Co ciekawe, również nazwa zespołu jest ściśle związana z produkcją sera, ponieważ Sapal to maszyna pakująca serowe trójkąciki. Dodano do niej wyraz „black”, nadając całości rockowego sznytu i nieprzypadkowo nawiązując do zespołu Black Sabbath.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

foto: mat. partnera

Reklama