Świat, w którym żyjemy jest coraz bardziej nieprzewidywalny. W takim otoczeniu firmy muszą reagować szybko, być elastyczne, ale także świadome tego, że nie wszystko da się przewidzieć – zaznacza Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w firmie TiM S.A. w rozmowie z portalem wiadomoscispozywcze.pl.
Pewne są tylko zmiany
Żyjemy w świecie pełnym zawirowań, gdzie nieprzewidywalność staje się nową normą. Pandemia, konflikt na Ukrainie i rosnąca inflacja rzucają wyzwanie naszej codzienności zmieniając nie tylko rynek, ale także całe jego otoczenie. Jak zaznacza Beata Podstawny, krucha równowaga dzisiejszych czasów wymaga od nas nieustannej czujności.
Świat, w którym żyjemy jest coraz bardziej nieprzewidywalny. Przebywając w takim otoczeniu musimy być czujni, elastyczni i uważni na to, co się dzieje. Musimy adekwatnie reagować na zmiany, szybko dostosowywać się i być przygotowani na nieprzewidywalność. To stanowi wyzwanie dla firm na polskim rynku.
Podążając za tymi zmianami, firma TiM S.A. bezustannie spogląda w kierunku swoich klientów i dostosowuje swoje portfolio do ich oczekiwań.
Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów – zarówno hurtowych, jak i detalicznych – oraz kierujemy uwagę na oczekiwania konsumentów. Chcemy, aby nasze portfolio podążało za obecnymi trendami, ale także dokładnie odpowiadało gustom Polaków, jeśli chodzi o wytrawność win.
TiM S.A. podąża za smakiem Polaków, który – jak zaznacza Beata Podstawny – również ewoluuje i zmienia się.
Obecnie na polskim rynku dominują wina półsłodkie i półwytrawne. Doświadczenie pokazuje nam jednak, że w miarę degustowania wina, zmienia się gust, jeżeli chodzi o wytrawność. Przesuwa się on od win słodkich do win półwytrawnych, a następnie w kierunku win wytrawnych. Po prostu zmienia się świadomość konsumentów.
Platforma zakupów online e-TiM świętuje rocznicę
Firma TiM S.A., jako dystrybutor win, jest obecna w wielu kanałach sprzedaży. Odpowiadając na współczesne oczekiwania szybkiego i łatwego dostępu do informacji, które zapewnia Internet, spółka rozwija się także w przestrzeni online.
Zdecydowaliśmy się na stworzenie platformy online dedykowanej dla naszych klientów koncesjonowanych. Platforma ta umożliwia składanie zamówień 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, oferując dostęp do pełnego asortymentu, promocji oraz ciekawostek ze świata wina.
Platforma sprzedaży online e-TiM zadebiutowała na polskim rynku rok temu i właśnie świętuje pierwszą rocznicę powstania.
Chciałabym bardzo serdecznie zaprosić wszystkich klientów posiadających koncesję do wypróbowania naszej platformy, nad którą nieustannie pracujemy, aby jeszcze lepiej spełniała wymagania klientów.
foto: Beata Podstawny, dyrektor sprzedaży w firmie TiM S.A. (mat. redakcji)